خانهاخبار
امکان مشاهده استوری اینستاگرام روی مرورگرهای موبایل فراهم شد

امکان مشاهده استوری اینستاگرام روی مرورگرهای موبایل فراهم شد

خبر خوبی از اینستاگرام رسیده است. حالا می‌توانید استوری‌های دوستانتان را روی نسخه موبایلی مرورگر هم مشاهده کنید. امکان ارسال استوری هم احتمالا در ماه‌های آینده اضافه می‌شود.
۱۳۹۶/۶/۱۰

شاید شما هم از آن دسته کاربرانی هستید که به نصب کردن و استفاده از اپلیکیشن موبایلی اینستاگرام، علاقه‌ای ندارند. شاید هم موقعیتی پیش بیاید و به هر دلیلی نتوانید وارد اپلیکیشن اینستاگرام شوید و مایل باشید از مرورگر وب استفاده کنید. اینستاگرام حالا امکان مشاهده استوری‌های کاربران را روی نسخه موبایلی مرورگر، امکان‌پذیر کرده است تا کاربران قادر باشند این محتوا را روی مرورگر موبایل هم مشاهده کنند. حالا فقط یک نسخه دیگر بدون امکان نمایش استوری‌ها باقی مانده است و اگر علاقه‌ای به دیدن استوری‌های دوستانتان ندارید، می‌توانید از نسخه رومیزی مرورگر برای ورود به حساب کاربری اینستاگرامتان استفاده کنید.

image

نسخه رومیزی اینستاگرام از ویژگی‌های بسیار ابتدایی پشتیبانی می‌کند و کاربران نمی‌توانند با استفاده از آن، تصاویر دلخواه را روی صفحه‌ شخصی‌شان بارگذاری کنند. از طرف دیگر، وجود ویژگی استوری و مشاهده آن روی نسخه رومیزی اینستاگرام چندان هم منطقی به نظر نمی‌رسد.

در حال حاضر تنها امکان مشاهده استوری‌ها روی نسخه موبایلی مرورگر اضافه شده است و امکان ارسال محتوای استوری هم احتمالا در آینده به آن افزوده می‌شود.

این امکان از شب گذشته برای همه کاربران اینستاگرام در سرتاسر جهان در دسترس قرار گرفت. اینستاگرام اعلام کرده است که فعلا برای امکان‌پذیر کردن بارگذاری محتوا و استوری روی نسخه رومیزی هیچ تصمیمی نگرفته است و چنین قصدی ندارد. امکان بارگذاری تصاویر و محتوا از نسخه رومیزی ممکن است موقعیت کاربران و اینستاگرام را به‌شدت تغییر دهد. این اتفاق احتمالا به کاهش استفاده بسیاری از کاربران از اپلیکیشن این شبکه اجتماعی منجر می‌شود؛ اما همان‌طور که گفتیم، اینستاگرام به احتمال زیاد امکان بارگذاری تصاویر در نسخه دسکتاپ را میسر نمی‌کند؛ پس منتظر آن روز نباشید.

 

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)