خانهاخبار
سونی از بلندگوی هوشمندی مشابه هوم‌پاد اپل رونمایی کرد

سونی از بلندگوی هوشمندی مشابه هوم‌پاد اپل رونمایی کرد

با ظهور دستیارهای صوتی دیجیتال و حضور پر رنگ‌تر هوش مصنوعی در زندگی روزمره انسان، اسپیکرهای هوشمند به ابزار جدیدی برای تعامل انسان با هوش مصنوعی تبدیل شده‌اند.
۱۳۹۶/۶/۱۰

سونی در IFA 2017 از اسپیکر هوشمند جدیدی رونمایی کرد که بسیار شبیه به اسپیکر هوم‌پاد اپل است. اما این شباهت تنها به ظاهر دستگاه محدود نمی‌شود و از لحاظ عملکرد هم شباهت زیادی بین اسپیکر ژاپنی‌ها و محصول اپل است و تنها تفاوت شاید نوع دستیار صوتی باشد که سونی از گوگل اسیستنت و اپل از سیری بهره می‌گیرد. البته این شرکت محصول خود را نه با هوم‌پاد، بلکه با گوگل هوم مقایسه می‌کند و معتقد است که اسپیکرش می‌تواند در بازار موفق ظاهر شود زیرا کیفیت صدای بسیار بالایی را عرضه می‌کند.

image

بلندگوی هوشمند مذکور یک اسپیکر کامل است که از ساب ووفر و دیفیوزر دو مرحله‌ای و همه جانبه برای پخش صدا در فضا بهره می‌گیرد. این دستگاه را می‌توان از طریق بلوتوث، NFC، وای‌فای و پشتیبانی از سیستم صوتی multi-room به سایر دستگاه‌ها متصل کرد. سونی LF-S50G با قابلیت مقاومت در برابر پاشیده شدن مایعات و در دو رنگ سفید و مشکی تولید شده است.

بر خلاف گوگل هوم، LF-S50G از ژست‌های حرکتی برای کنترل موسیقی، عقب یا جلو بردن ترک در حال پخش و یا تنظیم شدت صدا پشتیبانی می‌کند. این قابلیت در زمانی کاربرد می‌یابد که محیط اطراف شلوغ است و فرمان صوتی شما به راحتی به اسپیکر نمی‌رسد. طبق اعلام سونی، این بلندگو در ماه اکتبر و با قیمت حدودی ۲۰۰ دلار وارد بازار می‌شود.

سایر خبرهای مرتبط با نمایشگاه IFA 2017 را در این صفحه مشاهده کنید.

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)