خانهاخبار
دعوت‌نامه‌های اپل برای مراسم معرفی آیفون 8 در 21 شهریور ارسال شد

دعوت‌نامه‌های اپل برای مراسم معرفی آیفون 8 در 21 شهریور ارسال شد

آن‌طور که پیداست، فاصله زیادی تا معرفی متفاوت‌ترین گوشی آیفون اپل باقی نمانده زیرا این شرکت، به‌تازگی دعوت‌نامه‏‌های خود را به منظور معرفی یک رویداد خبری در 21 شهریور برای اصحاب رسانه ارسال کرده است.
۱۳۹۶/۶/۹

شرکت اپل، به‌تازگی دعوت‌نامه‌های خود را برای برگزاری رویداد خبری‌اش در تاریخ 12 سپتامبر (21 شهریور) برای اصحاب رسانه فرستاده است. در این دعوت‌نامه، شرکت اپل اعلام کرده است که رویداد خبری معرفی آیفون‌های جدید در سالن «استیو جابز» در مقر جدید اپل یعنی اپل پارک برگزار خواهد شد. با این‌حال، به صورت رسمی اعلام نشده است که اپل گوشی‌های جدید خود را معرفی خواهد کرد.

آن‌طور که شایعات نشان می‌دهد، انتظار می‌رود سه گوشی آیفون توسط شرکت اپل در تاریخ 12 سپتامبر (21 شهریور) معرفی شود. آیفون 8، آیفون 7 اس پلاس، آیفون 7 اس، نسل جدید اپل واچ و اپل تی‌وی از جمله محصولات محتملی هستند که اپل تا چند روز دیگر از آن‎ها رونمایی خواهد کرد.

image

در رابطه با آیفون‌های جدید اپل، بد نیست بدانید که آیفون 8 اولین گوشی اپل با نمایشگر OLED خواهد بود. براساس شایعات، این مدل فاقد حاشیه است و از یک نمایشگر کشیده برخوردار خواهد شد؛ از نمایشگر 5.8 اینچی به کار گرفته شده روی آیفون پرچم‌ار جدید اپل، تنها 5.1 اینچ آن قابل استفاده است و سایر صفحه‌نمایش به دکمه مجازی Home و دکمه‌های نرم‌افزاری دیگر (اصطلاحاً به آن Function Area گفته می‌شود) اختصاص خواهد یافت. آیفون 8 اپل، همچنین از محتوای واقعیت افزوده پشتیبانی می‌کند و به همین جهت، شاترهای دوربین اصلی به صورت عمودی چیده شده است.

آیفون 7 اس و آیفون 7 اس پلاس به عنوان دو گوشی دیگری که توسط اپل معرفی خواهند شد؛ تغییرات چندانی از نظر ظاهری ندارند. با این‌حال، جنس بدنه‌ آن‌ها از شیشه است و گفته می‌شود هر سه مدل از آیفون‌های جدید اپل از قابلیت شارژ بی‌سیم پشتیبانی می‌کند.

آیفون 8 در سه مدل با 64، 256 و 512 گیگابایت عرضه خواهد شد و آیفون 7 اس و آیفون 7 اس با 32 گیگابایت حافظه به فروش خواهد رسید. همچنین، گفته می‌شود آیفون پرچم‎دار جدید اپل نزدیک به 1000 دلار قیمت خواهد داشت؛ این در حالی است که اپل، آیفون 7 اس و آیفون 7 اس را با قیمتی نزدیک به نسل قبل عرضه می‌کند. چیپ‌ست A11 اپل به تمامی گوشی‌های آیفون 2017 اپل قدرت می‌دهد؛ در رابطه با قدرت بالای این تراشه، اعلام شده است که A11 قدرت‌مندترین پردازنده موبایلی تا سال آینده خواهد بود.

در همین حال، گفته می‌شود کوپرتینویی‌ها ساعت‌مچی هوشمند اپل واچ 3 را نیز معرفی خواند کرد که از LTE پشتیبانی می‌کند و بدون نیاز به گوشی‌های آیفون یا تبلت‌های آیپد به اینترنت متصل خواهد شد. در نهایت، شایعات از معرفی یک اپل تی‌وی جدید با پشتیبانی از رزولوشن 4K خبر می‌دهند.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (10 نظر)

mking

۱۳۹۶/۶/۱۱
بابا دمت گرم چقد پولداری
همشونو میخوای بخری؟ یه j3 هم واسه ما بگیر

حمید

۱۳۹۶/۶/۱۱
نه الجی و بلک بری و نوکیا و اچ تی سی و سونی و سامسونگ میخرم که به مشتری بی احترامی نکنه و حقوق ما زو زیر پا له نکنه و نرم افزارامونو تحریممون کنه

علی

۱۳۹۶/۶/۱۱
آفرین به شما که خیانت کار نیستید ، همون جی ال ایکس رو بخرید که تو جیب جا بشه!

المیرا

۱۳۹۶/۶/۱۰
ایفون ۷اس پلاس یا ۷اس فقط نسخه ۳۲ کیک داره ؟؟؟

ذوالفقاری همدان

۱۳۹۶/۶/۱۰
مگه میخوان عضو گروه جبهه النصره بشن؟
حتی نمایندگان فراکسیون ولایی مجلس هم آیفون دارن