خانهاخبار
سونی و معرفی سه هدفون جدید با قابلیت حذف نویز

سونی و معرفی سه هدفون جدید با قابلیت حذف نویز

شرکت سونی امروز در نمایشگاه IFA 2017 از محصولات زیادی رونمایی کرد که در میان آن‌ها نسل جدید هدفون‌ها و ایربادهایش نیز دیده می‌شود.
۱۳۹۶/۶/۹

امروز سونی از سه هدفون جدید خود با قابلیت حذف نویز رونمایی کرد. هر سه محصول جدید از خانواده 1000X است که اولین آن‌ها، سونی WH-1000X m2 جایگزین MDR-1000X می‌شود و خبر خوش این که ژاپنی‌ها این هدفون رو گوشی را با قیمتی کمتر از نسل قبلی به بازار عرضه می‌کنند. همچنین این هدفون با اپلیکیشن Headphone Connect سونی که از طریق پلی استور قابل دسترسی است نیز سازگاری دارد. با استفاده از این اپ، کاربران می‌توانند شدت صدا، فرا گیری آن و موارد دیگری را شخصی سازی نمایند. در صورت فعال بودن قابلیت حذف نویز، باتری این دستگاه تا ۳۰ ساعت پاسخگو است و در صورت غیر فعال کردن این ویژگی، عمر باتری به ۴۰ ساعت می‌رسد.

image

مدل بعدی WI-1000X است از نوع هدست‌های نک‌بند است، بنابراین فناوری حذف نویز به کار رفته در این هدفون از مدل رو گوشی قوی‌تر است. این هدست به واحد درایور هیبریدی BA و درایور دینامیک ۹ میلی‌متری مجهز است که ترکیب این دو در کنار هم منجر به تولید صدا با کیفیت بالا خواهد شد. از ویژگی‌های دیگر این دستگاه برخورداری از صدای های رزولوشن است که شامل پشتیبانی از LDAC، DSEE HX و S-Master HX است که در این بین کدک LDAC از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است زیرا اندروید اورئو نیز به این استاندارد مجهز شده و به زودی کاربران بیشتری قادر خواهند بود از صدای های رزولوشن استفاده کنند. عمر باتری WI-1000X حدود ۱۴ ساعت است.

مورد آخر هم ایرباد بی‌سیم این شرکت با نام WF-1000X است. این گجت به محض خارج شدن از قاب مخصوصش، به طور خودکار فعال می‌شود و از اکولایزر داخلی بهره‌مند است که به کاربران امکان تنظیم ترکیب دلخواه‌شان را می‌دهد که از ۵ حالت مختلف تشکیل شده است. WF-1000X از درایورهای ۶ میلی‌متری استفاده می‌کند که با وجود جثه کوچک این ایرباد، صدای قدرت‌مندی تولید می‌نمایند. طبیعی است که با افزایش ابعاد درایور باید انتظار عمر باتری کمتری را داشت، اما سونی موفق شده تا دوام باتری قابل قبولی را برای این محصول ارایه کند که اندکی بیش از حد معمول و در حدود ۹ ساعت است. در مقام مقایسه باید اشاره کنیم که سایر ایربادهای مشابه حدود ۶ تا ۸ ساعت عمر باتری ارایه می‌کنند.

این سه محصول در ماه سپتامبر از طریق فروشگاه‌های آنلاین و خرده فروشی قابل تهیه خواهند بود. قیمت اعلام شده برای مدل WF-1000X (ایرباد)  حدود ۱۹۹ دلار، WI-1000X (نک‌بند) ۲۹۹ دلار و WH-1000X m2 (رو گوشی) برابر با ۳۹۹ دلار است.

سایر خبرهای مرتبط با نمایشگاه IFA 2017 را در این صفحه مشاهده کنید.

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)