خانهاخبار
نمونه تصاویر گرفته شده با دوربین LG V30؛ دستپخت جدید ال‌جی

نمونه تصاویر گرفته شده با دوربین LG V30؛ دستپخت جدید ال‌جی

در جریان نمایشگاه IFA 2017، ال‌جی از دومین پرچمدار سال 2017 خود رونمایی کرد. ما هم نگاهی به دوربین و تصاویر ثبت شده توسط آن انداختیم تا این غول صوتی و تصویری را به چالش بکشیم.
۱۳۹۶/۶/۹

ال‌جی وی 30 دومین پرچمدار این شرکت در سال جاری، با مشخصات و ویژگی‌های منحصر بفردی به صورت رسمی معرفی شده است. با توجه به نمونه‌ها، دوربین این گوشی عملکرد قابل قبولی را ارائه می‌دهد اما به یاد داشته باشید که ما نمی‌توانیم قضاوت نهایی را اعلام کنیم؛ چرا که هنوز آن را در مقایسه با دیگر رقبا قرار نداده‌ایم.

گل سرسبد ال‌جی، با دوربین دوگانه در پشت دستگاه معرفی شده که یکی از آن‌ها 16 مگاپیکسلی با دیافراگم f/1.6 و دیگری 13 مگاپیکسلی واید (گسترده) با دیافراگم f/2.0 است که تصاویر خوبی را ثبت می‌کنند. البته نرم‌افزار دوربین نیز با پیشرفت‌هایی همراه بوده و تغییرات مناسبی را روی عکس اعمال می‌کند.

نرم‌افزار جدید ال‌جی دارای قابلیتی به نام «Graphy» است که فیلترهای درجه‌بندی شده حرفه‌ای را به عکس‌ها و فیلم‌ها اضافه می‌کند. Graphy در اصل یک آلبوم از تصاویر عکاسان حرفه‌ای در سرتاسر جهان است که هر کدام سبکی متفاوت از را برای شما به ارمغان می‌آورند؛ اما جالب‌تر اینجاست که الجی قصد دارد این قابلیت را به پایگاهی آنلاین برای داده‌های گرافیکی تبدیل کند. به نظر می‌رسد که ال‌جی قصد دارد عکس‌های ثبت شده توسط کاربران را به فیلترهایی تبدیل کند و سپس اجازه به اشتراک گذاشتن آن را بدهد.

خب، بیش از این سخن نمی‌گویم. این شما و این نمونه تصاویر دوربین LG V30:

نظر شما در مورد این تصاویر چیست؟

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (27 نظر)

حمید

۱۳۹۶/۶/۱۲
1700 نه و 2 تومن بعدشم تو برو با همون بمب 4 ت خوش باش

سعیدfm

۱۳۹۶/۶/۱۲
کجا ثابت شده اتفاقا به همه دنیا ثابت شده که صفحه نمایش های سوپر املت سایه می ندازه و پیکسل می سوزونه و هاله قرمز میوفته بوت لوپم هیچ وقت وجود خارجی نداشته فقط تو ذهن هنگی سامهنگی های مثل تو وجود داشته ضمنا دوربین این 1.6 اینا همش برای سر کار گذاشتن تو و امثال توهه

عطا

۱۳۹۶/۶/۱۲
فقظ نرم افزاری!!؟؟
دوربین سلفی که از s4 سامسونگ هم ضعیف تره .
واقعا آدم 1700 پول بده g6 بخره با اون کیفیت دوربین سلفی!!
اونایی که توکار سلفی هستن جی 6 نخرن.
هواوی 5x کیفیت دوربین سلفی خیلی بهتر از جی 6 داره.

سعید

۱۳۹۶/۶/۱۱
اقایون دروغ هنگ جی در اومد دیافراگمش 1.7 هست نه 1.6 .هنگ جی فقط پسرفت داشته این سالها دوربین g6 از g5 بدتر بود این v30 هم از v20 بدتره.سامسونگ هیچوقت پسرفت نداشته مثلا دوربین اس8 در حد اس7 بود با یکم کیفیت بالاتر ولی نوت8 بهترین دوربین امسال رو داره.
هنگ چی خراب کرد بازم بوی ضرر میاد .مشکل بوت لوپ و سایه انداختن هم بماند که به همه ثابت شده غیر این سعید fm آماتور

mahdi

۱۳۹۶/۶/۱۱
ای بابا الجی چسبیده به دوربین دوگانه پس کی می خواد تک دوربینه مث g4 به بازار بده