خانهاخبار
آیا ذن‌بوک فیلیپ اس به جدیدترین پردازنده اینتل مجهز می‌شود؟

آیا ذن‌بوک فیلیپ اس به جدیدترین پردازنده اینتل مجهز می‌شود؟

حتما دوستداران فن‌آوری می‌دانند که نمایشگاه IFA 2017 در برلین شروع به کار کرده و غول‌های صنعت تکنولوژی به معرفی جدیدترین محصولات خود می‌پردازند. در ادامه جی اس ام به بررسی 3 لپ‌تاپ جدید و جذاب ایسوس می‌پردازد.
۱۳۹۶/۶/۹

همانطور که  اهالی فن‌آوری باخبرند، ایسوس حدود دوماه پیش و در نمایشگاه کامپیوتکس از ذن‌بوک فلیپ اس رونمایی کرد اما نکته اینجاست که هیچ صحبتی از پردازنده این لپ‌تاپ به میان نیامد. حال که اینتل از نسل هشتم پردازنده‌هایش پرده برداشته، بحث پردازنده ذن‌بوک در نمایشگاه IFA 2017 امسال داغ خواهد بود.

ZENBOOK FLIP S

image

این مدل با قطر 10.9 میلی‌متر و وزن حدود 1100 گرم باریک‌ترین لپ‌تاپ دنیا به شمار می‌آید که در مقایسه با مک‌بوک 12 اینچی اپل کمی سنگین‌تر است. پردازنده نسل هشتم Core i7-8550U اینتل، نسل جدید و پرسرعت حافظه 1ترابایتی PCIe SSD، نمایشگر 13.3 اینچی با وضوح 4K و قابلیت چرخش 360 درجه (قابل تبدیل به تبلت) و باتری قدرتمند با طول عمر 11.5 ساعت برای هربار شارژ، این مدل را به یکی از شگفت‌انگیزترین لپ‌تاپ‌های حال حاضر نموده است. 

طراحی حسگر اثر انگشت فیلیپ اس به گو‌نه‌ای است که در هر دو حالت تبلت و لپ‌تاپ کارآمد است. همچنین ایسوس برای شارژ باتری، درگاه USB-C  را در نظر گرفته و قیمت پایه این مدل را 1099 دلار اعلام کرده است.

در ادامه به دو مدل جدید دیگر از سری فیلیپ نگاهی می‌اندازیم:

ایسوس دولپ‌تاپ از سری فلیپ را در IFA 2017 معرفی می‌کند. اولی فیلیپ 14 نام گرفته که همچون فیلیپ اس، لپ‌تاپی 2 در1 است. بهره‌گیری از جدیدترین نسل پردازنده هشت هسته‌ای Core i7، 16 گیگابایت حافظه رم، 512 گیگابایت حافظه داخلی SSD، کارت گرافیک Nvidia MX150، نمایشگر کم حاشیه 14 اینچی و باتری با عمر 13 ساعت در هربار شارژ، از جمله ویژگی‌های قابل توجه این مدل محسوب می‌شود. اگرچه فیلیپ 14 از میان رده‌های بازار به شمار می‌آید، شاید برخی ویژگی‌هایش همچون چرخش 360 درجه صفحه نمایش، پشتیبانی از قلم ایسوس و قیمت 799 یورویی، باعث محبوبیتش در بازار گردد.

برادر بزرگتر فیلیپ 14، با نمایشگر 15.6 اینچ و وضوح 4K یا Full HD به بازار عرضه می‌شود و کارت گرافیک Nvidia GTX 1050 به تصاویر جان می‌بخشد. با وجود این کارت گرافیک، به نظر می‌رسد بازی‌های سبک بدون دردسر روی دستگاه قابل اجرا باشند اما در صورتی‌که علاقه‌مند به استفاده از اکسترنال GPU هستید، ایسوس با اختصاص چند درگاه USB-C Thunderbolt، به این نیاز پاسخ داده است. فیلیپ 15 نیز از پردازنده‌ای شبیه به برادر کوچکترش بهره دارد اما علاوه بر حافظه 512 گیگابایت حافظه SSD به 2 ترابایت حافظه HDD نیز مجهز شده است. ایسوس قیمتی برابر 899 یورو را برایش اعلام کرده اما از تاریخ دقیق عرضه این مدل اطلاعی در دست نیست.

image

 

 

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)