خانهاخبار
همکاری ال‌جی و بنگ اند اولافسن (B&O) در تولید تلویزیون OLED جدید

همکاری ال‌جی و بنگ اند اولافسن (B&O) در تولید تلویزیون OLED جدید

دو شرکت ال‌جی و B&O اعلام کردند که در تولید یک تلویزیون OLED جدید با یک‌دیگر همکاری نمو‌دند. البته سابقه همکاری این دو شرکت به پیش از این باز می‌گردد و علاوه بر معرفی نسل قبل این تلویزیون در سال گذشته، بخش موبایل ال‌جی نیز با این برند صوتی همکاری داشته است.
۱۳۹۶/۶/۸

به لطف همکاری ال‌جی با کمپانی بنگ اند اولافسن، تلویزیون BeoVision Eclipse که به روزلوشن 4K مجهز است، قادر پخش صدا با توان خارق العاده ۴۵۰ وات است و از ساندبار سه کاناله با سیستم استریم پیشرفته رادیو و موسیقی برخوردار شده. همان‌طور که در برخی از نمایش‌گر ال‌جی مشاهده شده، این تلویزیون نیز توانایی ارائه مشکی مطلق و نرخ کنتراست بی‌نهایت و تصویر HDR را دارد.

همچنین به یک پایه مجهز به موتور برخوردار است که می‌توان آن را به راحتی و بی‌صدا، تنها با فشار یک کلید در فضای اتاق جابجا کرد. علاوه بر این، می‌توان تلویزیون مذکور را با قلاب ساده یا مجهز به موتور به دیوار متصل کرد و با استفاده از ریموت BeoRemote One BT آن را کنترل کرد.

image

استفاده از این تلویزیون در حالت‌های مختلف به یکی از ویژگی‌های مثبت Eclipse ال‌جی تبدیل شده است. تلویزیون OLED مذکور هوشمند است و از نسخه ۳.۵ سیستم عامل WebOS استفاده نموده است که به کاربران امکان استفاده از اپلیکیشن‌های مختلف و سرویس‌های پخش ویدیو مانند نت‌فلیکس، یوتیوب، Deezer را می‌دهد و به‌طور پیش‌ فرض به اسپاتیفای Connect، کروم‌کست و AirPlay مجهز است که به سادگی یک اتصال بلوتوث فعال می‌شوند. بلندگوهای این تلویزیون قابلیت شخصی سازی دارد که می‌توان از میان آلومنیوم یا مواد دیگر انتخاب نمود. همچنین می‌توان با استفاده از سیستم BeoLab بنگ اند اولافسن، اسپیکرها را ارتقا داد تا از سیستم صوتی فراگیر چند کاناله پشتیبانی نماید.

ال‌جی BeoVision Eclipse در دو سایز ۵۵ و ۶۵ اینچ تولید شده که به ترتیب با قیمت ۱۰۹۹۰ دلار و ۱۵۹۹۰ دلار راهی بازار می‌شود.

سایر خبرهای مرتبط با نمایشگاه IFA 2017 را در این صفحه مشاهده کنید.

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

حمید

۱۳۹۶/۶/۸
زنده باد الجی بزرگ دردک بلات بحوره تو سر یامهنگ ک حبابی و سیب گندیده