خانهاخبار
نمایشگر گلکسی نوت 8 بهترین از نگاه DisplayMate

نمایشگر گلکسی نوت 8 بهترین از نگاه DisplayMate

حتما بسیاری از دوستداران فن‌آوری می‌دانند که سامسونگ در تولید پنل صفحه نمایش زبانزد خاص و عام است و از موفق‌ترین شرکت‌های تولید پنل نمایشگر به شمار می‌آید.
۱۳۹۶/۶/۹

 سامسونگ طی سالیان بسیار، در زمینه تولید نمایشگر، عملکردی تحسین‌برانگیز و بی‌نقص داشته است. همین امر این غول تکنولوژی را به یکی از خبره‌ترین تولیدکنندگان پنل نمایشگر در سراسر جهان بدل نموده تا جایی که بسیاری از مشهورترین شرکت‌های تولید فن‌آوری (از جمله اپل)، از پنل‌های سامسونگ برای محصولاتشان استفاده می‌کنند. به علاوه سربلندی در آزمون‌های DisplayMate  دلیلی بر تجربه بالای سامسونگ است.

با گریزی به گذشته، اشاره‌ای داریم به امتیاز A+ برای دستگاه‌های Galaxy S7 و Galaxy S7 edge. به تازگی نیز این امتیاز نصیب Galaxy S8 شده است. هرچند که در میان این پرچمداران، امتیاز Note 8 نیزامتیازی برابر است، دست‎یابی به 1200 نیت روشنایی یعنی وضوحی برابر 22 درصد بیشر از S8، در میان تازه واردها، رکوردی بی‌سابقه است. جالب است بدانید تاکنون هیچ صفحه نمایشی با این وضوح پا به عرصه تکنولوژی نگذاشته و سامسونگ پیشتاز این میدان به شمار می‌رود. با این وجود، در HDR به کارگرفته شده برای دوربین اصلی S8 و Note 8 دقیقا از تکنیکی مشابه استفاده شده است.

آنچه صفحه نمایش نوت 8 را خاص می‌سازد وضوح تصویر UHD با صفحه نمایش 2K و رنگ‌هایی با گوناگونی بیشتراست که طیف وسیع‌تری از فضای RGB را در اختیار کاربران قرار می‌دهد تا لذتی واقعی‌تر از مفهوم رنگ را لمس کنند.

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (16 نظر)

keyhan

۱۳۹۶/۶/۱۱
سعید تا حالا حدود 3 تا کلیپ مقایسه برات گذاشتم که صفحه یو11 بهتر از هنگی اس8 بوده بازم از رو نمیری

سعید

۱۳۹۶/۶/۱۱
حمید ال جی در گوشی gflex هم از این پنل استفاده کرده بود پس چیز جدیدی نیست .اینم در حد نوت 8 نیست و نخواهد بود

حمید

۱۳۹۶/۶/۱۰
آره جون خودت حالا هیج پنلی ال ای دی واقعی نبوده که الان الجی تو وی 30 از پنل پی اولد استفاده کرده

سعید

۱۳۹۶/۶/۱۰
بقیه ارزش بررسی ندارن مثلا هنگ تی سی ال سی دیه و بی کیفبت صفحه سونی هم 4k که در حدhd سامسونگ نیست.کم اوردی سوت بزن

Pouya

۱۳۹۶/۶/۹
کیهان داداش نظر نداری؟ الان اینو معتبر نمیدونی نه؟ yh از تو چه خبر ترولا در چه حالن؟