خانهاخبار
کمپانی Dell از اقتصادی‌ترین لپ‌تاپ گیمینگ از سری Max-Q رونمایی کرد

کمپانی Dell از اقتصادی‌ترین لپ‌تاپ گیمینگ از سری Max-Q رونمایی کرد

در حاشیه بزرگ‌ترین نمایشگاه فناوری اروپا، IFA 2017، کمپانی دل از نسخه جدید لپ‌تاپ گیمینگ Max-Q را رونمایی کرد که ارزان‌ترین نسخه این سری است.
۱۳۹۶/۶/۸

نسخه جدید دل Max-Q لپ‌تاپی قدرتمند از سری لپتاپ‌های گیمینگ Inspiron این شرکت است. Inspiron 15 7000 به پردازنده چهار هسته‌ای Kaby Lake اینتل ( Core i7-7700 HQ با حداکثر فرکانس ۳.۸ گیگاهرتز) مجهز است و از پردازش‌گر گرافیکی GeForce GTX 1050 با ظرفیت ۶ گیگابایت بهره می‌برد که نسبت به نسل قبلی که از GTX 1050 Ti استفاده می‌کرد، از قدرت بیشتری برخوردار است.

دل برای این دستگاه تا ۳۲ گیگابایت حافظه رم در نظر گرفته و در بخش حافظه داخلی نیز دو نوع حافظه SSD با ظرفیت‌ ۵۱۲ گیگابایت یا یک حافظه SSD با ظرفیت ۲۵۶ گیگابایت در کنار یک ترابایت دیسک سخت موجود است. نمایش‌گر این دستگاه هم در دو رزولوشن متفاوت تولید شده است؛ مدل FHD از نوع IPS و مدل دیگر که به نمایش‌گر لمسی با رزولوشن 4K مجهز است.

image

دل مدعی است که حتی اگر از بالاترین کانفیگ این نسخه استفاده کنید، باز هم باتری دستگاه تا ۷ ساعت دوام می‌آورد. البته واضح است که اگر مشغول بازی باشید، این زمان کاهش پیدا می‌کند. باتری این نسخه به فناوری شارژ سریع مجهز است که تنها در یک ساعت تا ۸۰ درصد شارژ می‌شود.

لپ‌تاپ گیمینگ جدید دل به درگاه USB-C به همراه سه کانکتور USB 3.1 از نسل اول نوع A مجهز است. سیستم خنک کننده این دستگاه از دو فن داخلی تشکیلی شده است. در بخش صدا هم در اسپیکر در جلوی دستگاه قرار گرفته که از فناوری Waves MaxxAudio Pro بهره مند است. از سایر ویژگی‌های مثبت این دستگاه می‌توان به کیبورد مقاوم در برابر ریزش مایعات و مجهز به نور پس زمینه و حسگر اثر انگشت تعبیه شده درون کلید پاور و سازگار با ویندوز Hello برای ورود امن‌تر به محیط ویندوز با کمترین مشکل اشاره کرد.

دل Insprion 15 7000 در روز ۱۲ سپتامبر راهی بازار می‌شود که قیمت اعلام شده برای نسخه با نمایش‌گر FHD آن برابر ۹۹۹ دلار است و مدل 4K آن ۱۴۴۹ دلار قیمت دارد.

سایر خبرهای مرتبط با نمایشگاه IFA 2017 را در این صفحه مشاهده کنید.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (2 نظر)

حاجی

۱۳۹۶/۶/۸
واقعا 999 دلاره یا اشتباه شده؟ ?

حسین

۱۳۹۶/۶/۸
قیمتش اندازه یک اپل ایفون 8 هست با این مشخصات قوی