خانهاخبار
پوشیدنی‌های جدید سامسونگ در IFA 2017

پوشیدنی‌های جدید سامسونگ در IFA 2017

کنفرانس جهانی IFA 2017 سرانجام امروز برگزار می‌شود. کمپانی سامسونگ امروز اعلام کرده که قرار است چند محصول تازه را امروز در این کنفرانس و به‌صورت زنده معرفی کند. حدس می‌زنیم این محصولات ساعت هوشمند باشند.
۱۳۹۶/۶/۸

بسیاری از کاربران انتظار داشتند که چند گجت پوشیدنی تازه را در کنار Galaxy Note 8 در رویداد Unpacked سامسونگ ببینند. البته سامسونگ یک دستبند هوشمند سلامتی را به نام Gear Fit2 Pro همان روز معرفی کرد؛ هرچند معرفی این گجت بی‌سروصدا برگزار شد. این کمپانی اعلام کرده است که می‌خواهد چند گجت پوشیدنی تازه را در خلال برگزاری کنفرانس جهانی IFA 2017 برلین آلمان و به‌صورت زنده معرفی کند.

سامسونگ لینک مستقیم پخش زنده مراسم مذکور را در حساب رسمی توییترش به اشتراک گذاشته است تا علاقه‌مندان بتوانند آن را امروز 30 اوت ساعت 18 به وقت اروپای مرکزی مشاهده کنند. این غول تکنولوژی پیش‌ازاین هم گزارش‌هایی از برنامه‌هایش درباره این ساعت هوشمند سلامت، منتشر کرده بود. همچنین در هفته‌های گذشته شاهد لو رفتن چند تصویر رندر شده و کانسپت هم از این گجت پوشیدنی بودیم.

image

گزارش رسمی سامسونگ نشان می‌دهد که ظاهرا این سازنده قرار است علاوه بر گجت‌های پوشیدنی، دستگاه‌های دیگری هم در این رویداد معرفی کند. سامسونگ در این توییت گفته است: «در این رویداد خصوصی قرار است محصولاتی را معرفی کنیم که طراحی شده‌اند تا به‌صورت یکپارچه با زندگی روزمره ما ادغام شوند و سبک زندگی‌مان را که هرروز بیشتر تکامل می‌یابد و پیچیده‌تر می‌شود، ساده‌تر کنند».

باید منتظر بمانیم و ببینیم سامسونگ امروز در کنفرانس IFA 2017 از چه محصولات تازه‌ای رونمایی می‌کند. در صورت تمایل می‌توانید رویداد این سازنده را به‌صورت زنده تماشا کنید.

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)