خانهاخبار
احتمال معرفی K8 و K8 Plus لنوو در ماه آینده

احتمال معرفی K8 و K8 Plus لنوو در ماه آینده

حدودا یک ماه از معرفی گوشی K8 لنوو می‌گذرد. شایعه شده است که این کمپانی قصد دارد دو نسخه تازه دیگر هم از این سری را به‌نام‌های K8 و K8 Plus در ماه سپتامبر عرضه کند.
۱۳۹۶/۶/۸

لنوو در ابتدای ماه اوت گوشی K8 Note را رسما در هند معرفی کرد؛ اما این کمپانی چینی قصد دارد نسخه‌های دیگری هم از سری K8 تولید کند. گوشی K8 Plus چند هفته پیش در یک پایگاه بنچمارک دیده شد و حالا خبردار شدیم که پای نسخه سومی هم در میان است.

image

شایعه تازه‌ای امروز منتشر شده است و ادعا می‌کند که دو گوشی K8 و K8 Plus لنوو احتمالا در نیمه دوم ماه سپتامبر، رسما در هند عرضه می‌شوند. همان‌طور که گفتیم، تاریخ مذکور برای عرضه این دو گوشی شایعه شده است و احتمالا رویداد معرفی رسمی آن‌ها در نیمه اول ماه سپتامبر برگزار می‌شود. حالا در آستانه آغاز ماه سپتامبر قرار داریم و زمان زیادی برای به تحقق پیوستن این شایعه‌ها باقی نمانده است. درواقع در خلال هفته‌های آینده ممکن است شاهد معرفی این دو گوشی یا تکذیب خبر فوق باشیم.

متاسفانه این همه خبری است که در حال حاضر درباره این دو گوشی به دستمان رسیده و هنوز جزئیاتی درباره مشخصات فنی یا قیمت نهایی‌شان نمی‌دانیم. البته در جزئیات اسناد بنچمارک اشاره شده بود که K8 Plus از پردازنده مدیاتک Helio P25 قدرت می‌گیرد و به سیستم‌عامل اندروید نوقا نسخه 7.1.1 و 3 گیگابایت رم مجهز می‌شود.

 

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

Samuel1987

۱۳۹۶/۶/۸
تلفن همراه خوبی هست و چیپست پردازنده خوبی هم داره برای یک میانرده و...
???