خانهاخبار
شکایت کاربران از مشکل بلوتوث روی اندروید اوریو

شکایت کاربران از مشکل بلوتوث روی اندروید اوریو

گویا قرار نیست کاربران اندروید از دست مشکلات مربوط به بلوتوث خلاص شوند. همانند نسخه‌های قبلی اندروید، نسخه جدید این سیستم عامل همراه موسوم به اوریو هم کاربران را گرفتار مشکل بلوتوث کرده است.
۱۳۹۶/۶/۸

بنا بر کامنت‌های پرتعدادی که کاربران اندروید اوریو در انجمن‌های راهنمای نکسوس (Nexus Help Forums) و جامعه کاربری پیکسل (Pixel User Community) منتشر کرده‌اند، آخرین نسخه از سیستم‌عامل اندروید برخی از کاربران را گرفتار مشکلات بلوتوث کرده است. اولین گزارش را کاربران به صورت ساده و مختصر ارسال کرده‌اند و اطلاعات ارایه شده از طرف آن‌ها شامل جزییات کافی نبوده است. به همین دلیل، گوگل از کاربران خواسته که مشکل به وجود آمده را با جزییات کامل توضیح بدهند و سال ساخت و مدل خودرو، برند هدفون و برند اسپیکری که روی آن دچار مشکلات مربوط به انتقال صوتی بلوتوث شده‌اند را در گزارش‌های خود ذکر کنند. علاوه بر این، گوگل از کاربران خواسته که مشکل پیش آمده و علایم آن را به طور دقیق توضیح بدهند تا بتواند در اسرع وقت آن را برطرف کند.

image

به نظر می‌رسد که مشکل به وجود آمده هم روی گوشی‌های نکسوس و هم پیکسل گریبانگیر کاربران شده، چرا که نظرهای شکایت‌آمیز آن‌ها در هر دو انجمن مرتبط با این دو گوشی اندرویدی دیده می‌شود. مطابق نظرها، کاربران هم روی خودروها و هم هدفون‌ها و اسپیکرهای خود شاهد این مشکل بوده‌اند، اما بیشتر شکایات کاربران به مشکلات صوتی به وجود آمده روی نسخه خودرویی اندروید یا اندروید اوتو (Android Auto) معطوف شده است. همچنین به نظر می‌رسد که این مشکل روی طیف وسیعی از خودروها با سال ساخت و برند متفاوت ظاهر شده، بنابراین نمی‌توان این مشکل را به عدم سازگاری نسخه جدید اندروید با برخی خودروها از یک مدل خاص مرتبط دانست.

شماری از کاربران از این شکایت کرده‌اند که محتوای صوتی مدنظر آن‌ها آن چنان که باید روی اندروید اتو ظاهر نمی‌شود یا در صورت ظاهر شدن از بلندگوهای خودرو پخش نمی‌شود. برخی دیگر از کاربران هم که برای هدفون یا اسپیکر خود از بلوتوث استفاده می‌کنند، از این شکایت دارند که فایل‌های صوتی آن‌ها هر 15 الی 20 ثانیه قطع و وصل می‌شود. کاربران دیگری هم اشاره کرده‌اند که به کلی قادر به استفاده از بلوتوث نیستند، آن‌ها گفته‌اند که یک یا دو ثانیه بعد از روشن کردن بلوتوث شاهد خاموش شدن خود به خودی آن هستند.

گوگل از چند روز قبل شروع به جمع‌آوری گزارش‌های کاربران کرده است و احتمالا می‌خواهد پیش از انتشار هرگونه بسته به‌روزرسانی تمامی اطلاعات لازم را با جزییات کامل از کاربران دریافت کند. اگر چنین چیزی صحت داشته باشد کاربران اندروید اوریو باید برای چند وقتی بدون بلوتوث سر کنند یا هم که فعلا بی‌خیال اوریو شده و به اندروید نوقا برگردند.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

ذوالفقاری همدان

۱۳۹۶/۶/۹
هر چیزی اولش که میاد مشکل داره بعد دیگه ردیف میشه؛ نوزاد هم اول که میاد "زردی" داره.. بعد میذارنش زیر 2تا مهتابی ردیف میشه