خانهاخبار
گوشی‌های Moto G5S و G5S Plus به اندروید 8 اوریو به‌روزرسانی می‌شوند

گوشی‌های Moto G5S و G5S Plus به اندروید 8 اوریو به‌روزرسانی می‌شوند

موتورولا روز گذشته دو میان رده Moto G5S و G5S Plus را رسما در هند عرضه کرد. این کمپانی همچنین اعلام کرد که قرار است این گوشی‌های به‌زودی به اندروید 8 اوریو هم به‌روزرسانی شوند.
۱۳۹۶/۶/۸

موتورولا روز گذشته گوشی‌های Moto G5S و G5S Plus را در هند عرضه و در کنار آن رسما اعلام کرد که قرار است اندروید 8 اوریو، تازه‌ترین نسخه این سیستم‌عامل، در آینده برای این دوگانه منتشر شود. سیستم‌عامل اندروید نوقا نسخه 7.1.1 به‌صورت پیش‌فرض روی این گوشی‌ها نصب شده است و هنوز نمی‌دانیم که اندروید اوریو قرار است دقیقا چه زمانی برای آن‌ها منتشر شود.

image

سیستم‌عامل اندروید 8 اوریو کمتر از دو هفته پیش رسما معرفی شد و حالا راهش را به گوشی‌های گوگل پیکسل پیدا کرده است. بسیاری از سازندگان نامی گوشی‌های هوشمند در تلاش هستند تا این نسخه تازه را با گوشی‌های محبوب و پرفروششان سازگار کرده و نسخه مخصوص آن‌ها را منتشر کنند و بدین ترتیب اندروید اوریو در آینده برای اغلب گوشی‌های پرطرفدار منتشر خواهد شد. موتورولا هم یکی از همین کمپانی‌هاست و بنا بر توییت تازه حساب کاربری رسمی موتورولا هند در توییتر، اندروید اوریو قرار است در آینده نزدیک به G5S و G5S Plus برسد. موتورولا در میان اغلب سازندگان گوشی‌های همراه به اعمال کمترین تغییرات و ارائه اندروید تقریبا استاک معروف است و به همین خاطر هم معمولا زمان کم‌تری برای آماده‌سازی این سیستم‌عامل صرف می‌کند. شاید بپرسید که این دوگانه در صورت نصب اندروید اوریو چه تغییری می‌کنند؟ G5S و G5S Plus پس از نصب این نسخه تازه قادر خواهند بود وضعیت تصویر- در- تصویر را اجرا کنند. کاربران با این ویژگی می‌توانند در حین اجرای هر اپلیکیشنی، اپلیکیشن دیگری را هم در قالب و اندازه دلخواه روی این صفحه اجرا کنند. این ویژگی تازه در دسته‌بندی ویژگی‌های چند پنجره هم‌زمان قرار گرفته است و مفهوم تازه‌ای را در اندروید ارائه می‌کند. ویژگی تازه دیگر، Notification Dots است. این ویژگی به کاربر اجازه می‌دهد تا نوتیفیکیشن‌ها را روی آیکون میانبر اپلیکیشن ببیند و از وجود آن‌ها مطلع شود. این نسخه تازه از اندروید همچنین سطح امنیت، عملکرد و ویژگی‌های بسیار دیگری را هم در گوشی بهبود می‌بخشد.

دو گوشی Moto G5S و G5S Plus صفحه‌نمایش 5.2 و 5.5 اینچی با وضوح تصویر فول اچ‌دی دارند. نسخه G5S به پردازنده کوالکام اسنپ‌دراگون 430 و 3 گیگابایت رم مجهز شده است و نسخه بزرگ‌ترش هم از کوالکام اسنپ‌دراگون 625 و 3 / 4 گیگابایت رم قدرت می‌گیرد. این دو نسخه به قیمت 219 و 250 دلار در هند به فروش می‌رسند.

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)