خانهاخبار
دو ویژگی جدید که در آینده به قلم S Pen سامسونگ اضافه می‌شود

دو ویژگی جدید که در آینده به قلم S Pen سامسونگ اضافه می‌شود

همراه را با بهبودهایی که در هر نسل از خانواده گلکسی نوت و گلکسی تب‌های پشتیبانی کننده از قلم اس پن، این قلم هم به طور مرتب در حال توسعه و تکامل است. به تازگی خبرهایی منتشر شد که از ادامه روند تکامل اس پن و تجهیز آن به میکروفون داخلی و قابلیت ثبت امضای دیجیتال خبر می‌دهد.
۱۳۹۶/۶/۷

در سال ۲۰۱۴ شرکت سامسونگ پتنتی را به ثبت رساند که در آن قلم استایلوسی به میکروفون داخلی مجهز بود و با استفاده از آن امکان برقراری تماس تلفنی نیز میسر می‌شد. همچنین با توجه به پتنت مذکور، قلم به عنوان جایگزینی برای هدست‌های وایرلس نیز قابل استفاده است و به کاربر امکان می‌دهد تا به راحتی آن را درون جیب پیراهن خود حمل کند و در  صورت نیاز برای تماس تلفنی از قلم استفاده نماید.

امروز و پس از حدود سه سال، گزارشی در کره جنوبی منتشر شد که مدعی است مسئول بخش توسعه قلم اس پن این شرکت، چائه ون سیک، تایید کرده که بخش تحت نظر او در حال بررسی برای یافتن بهترین راه ممکن برای قرار دادن میکروفون درون این قلم است. علاوه بر این، سامسونگ و شرکایش در حال کار بر روی فناوری مورد نیاز برای تجهیز اس پن به قابلیت تولید و ثبت امضای دیجیتال هستند. 

حدود یک هفته پس از معرفی گلکسی نوت ۸، چائه فاش کرد که این کمپانی کره‌ای قصد دارد اس پن را به یک راهکار مطمئن برای امضای دیجیتال تبدیل کند. این مدیر سامسونگ موبایل افزود که قلم اس پن مجهز به این ویژگی، منجر به ارائه کاربری جدیدی از فبلت‌های گلکسی نوت و ابزار نوشتاری آن برای بازارها تجاری (Business to Business) خواهد شد.

image

علاوه بر این، خبر دیگری هم درباره قلم اس پن منتشر شده که اعلام می‌کند این قلم تنها برای سری گلکسی نوت عرضه خواهد شد و در هیچ یک از رده‌های دیگر گوشی‌های خانواده گلکسی شاهد حضور آن نخواهیم بود. نوبوتاکا ایده، مدیر عامل بخش فناوری تجاری Wacom که شامل اس پن نیز می‌شود، می‌گوید که شرکتش در همراهی با سامسونگ مدت ۷ سال را روی مطالعه الکترو مگنت‌های رزونانس (همنوا) صرف نموده و برای تکامل این فناوری، این دو شرکت تنها بر روی استفاده از اس پن در سری گلکسی نوت متمرکز خواهند بود. همچنین او مدعی است که همزمان با ویژگی‌های جدیدی که به قلم اس پن افزوده می‌شود، امنیت حوزه نگارش دیجیتالی نیز افزایش می‌یابد.

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

حمید

۱۳۹۶/۶/۷
همش چرته مگه میشه تو قلم میکروفن بشهو تبدیل به هدست بشههر خبرو میذاری ها