خانهاخبار
پلیس نیویورک 36000 موبایل ویندوزی خود را با آیفون جایگزین می‌کند

پلیس نیویورک 36000 موبایل ویندوزی خود را با آیفون جایگزین می‌کند

تنها مردم عادی نیستند که موبایل‌هایشان را به‌روز می‌کنند، لیست بلندبالای گوشی‌های جدیدی که پاییز عرضه می‌شوند چشم اداره پلیس نیویورک را هم گرفته و قرار است 36000 موبایل ویندوزی این اداره با آیفون جایگزین شوند.
۱۳۹۶/۶/۷
image

در پی خبری که ماه گذشته منتشر شد، مایکروسافت از این پس ویندوزفون 8.1 را پشتیبانی نخواهد کرد و همین خبر بسیاری از جمله اداره پلیس نیویورک را به تغییر کلی در این زمینه وادار کرد. هرچند چنین اتفاقی دور از انتظار نبود، حتی سال گذشته و زمانی که ویندوزفون به عنوان پلتفرم اصلی موبایل‌های پلیس نیویورک انتخاب و این تعداد موبایل خریداری شد هم تنها کمتر از یک درصد بازار را موبایل‌های ویندوزی تشکیل می‌دادند. این تصمیم توسط معاون کمیسر آی‌تی اداره پلیس نیویورک اتخاذ شده و تاکنون مورد تایید قرار نگرفته است.

مدل‌های ویندوزی هم شامل Nokia Lumia 830 و Lumia 640 Xl بوده‌اند که نرم‌افزار‌های مخصوص پلیس 911، اپ‌های کنترل پرونده و قابلیت دریافت ماموریت داشتند. خرید این موبایل‌ها در پی نوسازی و مدرنیزاسیون پلیس نیویورک با بودجه 160 میلیون دلاری بوده و حال با تغییری دوباره بخشی هرچند کوچک از این بودجه هدر می‌رود. واضح است تلاش مایکروسافت برای زنده نگه‌داشتن ویندوزفون کافی نبوده است.

NYPD مشخص نکرده کدام مدل آیفون را به ماموران اجرای قانون می‌دهد، اما با درنظر گرفتن اینکه تغییر پس از عرضه آیفون 8 خواهد بود و با وجود قیمت بالای آن خریدش از سوی پلیس نیویورک دور از انتظار است.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (3 نظر)

حسین عطایی

۱۳۹۶/۶/۸
۱۶۰ میلیون دلار فقط برای تعویض گوشی ها یا کل سیستم پلیس نیویورک ؟
چون اگه هر گوشی رو ۱۰۰۰ دلار حساب کنیم به عدد ۳۶ میلیون دلار میرسیم بقیش کجاست ؟؟ :)))

بابک

۱۳۹۶/۶/۷
چرا دور از انتظاره؟؟ ??
مگه پلیس آمریکا کم پوله که آیفون ۸ نتونه بخره؟؟
اقتصاد مقاومتی مال ماست

Raptor

۱۳۹۶/۶/۷
پلیس فهمیده ام ارزوست...
ایفون یعنی همین خاصو با ریشه