خانهاخبار
سامسونگ از سه مانیتور جدید در نمایشگاه IFA 2017 رونمایی می‌کند

سامسونگ از سه مانیتور جدید در نمایشگاه IFA 2017 رونمایی می‌کند

شرکت سامسونگ، چند روز مانده به برگزاری نمایشگاه IFA 2017 سه مانیتور CH89، CH80 و SH85 را برای محیط‌های کار معرفی کرده است. دو مدل به نمایشگر دارای انحنا مجهز خواهد بود و مدل سوم نیز در دو نسخه 23.8 و 27 اینچی عرضه می‌شود.
۱۳۹۶/۶/۶

یکی از مهم‌ترین رویدادهای خبری تا چند روز آینده، برگزار خواهد شد و به همین جهت، شرکت‌های مختلف برای رونمای از محصولات جدید خود هیجان‌زده هستند. سامسونگ نیز تصمیم گرفته است تا پیش از برگزاری نمایشگاه IFA 2017، از سه مانیتور جدید خود رونمایی کند. این سازنده کره‌ای، «سه مانیتور حرفه‎ای برای فضای کاری مدرن» با نام‌های CH89، CH80 و SH85 معرفی کرد.

image

اولین محصول از بین این سه‌گانه، مانیتور 34 اینچی CH89 با رزولوشن 3440 در 1440 پیکسل و نسبت ابعاد 21 به 9 است. پنل نمایشگر دارای انحنا است و صفحه‎نمایش «از سه سمت، بدون حاشیه» عنوان می‌شود؛ البته این موضوع به معنای حذف کامل حاشیه‌های اطراف نمایشگر نیست. صفحه‌نمایش را می‌توانید بچرخانید و ارتفاع آن نیز قابل تنظیم است. از نظر اتصال دستگاه‌های دیگر به این مانیتور، نمایشگر CH89 تنها از درگاه یواس‌بی تایپ سی استفاده می‌کند.

image

محصول دیگری در بین مانیتورهای خمیده سامسونگ با نام CH80 معرفی شده است؛ مانیتوری با نمایشگر 27 اینچی با رزولوشن 1920 در 1080 پیکسل و نسبت ابعاد 16 به 9 که از همان ویژگی‌های همتای بزرگ‌ترش مانند نمایشگر بدون حاشیه برخوردار شده و البته، دستگاه‌های بیشتری را به آن می‎توانید متصل کنید. پشتیبانی از اتصال خروجی DisplayPort، کمک می‌کند تا چندین مانیتور را در کنار یک‌دیگر قرار داده و تصویر را به نسبت روی هر مانیتور پخش کنید.

image

آخرین مدل از بین مانیتورهای جدیدی که توسط شرکت سامسونگ برای محیط‌های کار حرفه‌ای معرفی شده است، SH85 نامیده می‌‏شود. این مانیتور برخلاف دو مدل دیگر از طراحی دارای انحنا برخوردار نشده است؛ با این‌حال، رزولوشن نمایشگر 1440 در 2560 پیکسل و نسبت ابعاد تصویر 16 به 9 است. شرکت سامسونگ، مانیتور جدیدش را در دو مدل 23.8 و 27 اینچی ارائه می‌دهد. مانند CH80، می‌توانید یک تصویر را روی چند مانیتور به نسبت تقسیم کنید؛ این امر به لطف برخورداری از درگاه خروجی DisplayPort امکان‌پذیر شده است.

به دلیل ارائه این محصولات برای محیط‎های کاری، قابلیت‌هایی مانند Eye Saver و Flicker Free برای هر سه مدل درنظر گرفته شده است؛ قابلیت Eye Saver عملکردی مشابه برنامه‌های تنظیم نور خروجی نمایشگر دارد و نور آبی صفحه‎نمایش را فیلتر خواهد کرد.

در نمایشگاه IFA 2017، سامسونگ مانیتور CHG90 را نیز به نمایش خواهد گذاشت؛ یک دستگاه‌ فوق‌العاده با نمایشگر 49 اینچی QLED که از استاندارد HDR برخوردار است و قابلیت‌های ارتباطی مختلفی را از جمله HDMI، Mini DisplayPort و Display Port و پورت‌های یو‌اس‌بی ارائه می‎دهد؛ هنوز مشخص نشده است که آیا این مدل از HDR پشتیبانی خواهد کرد یا خیر و هم‌چنین اعلام نشده که درگاه‌ یو‌اس‌بی روی مانیتور از چه نوعی و چه تعداد خواهد بود. 

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)