خانهاخبار
ال‌جی V30 با قابلیت‌های صوتی بی‌نظیر معرفی می‌شود

ال‌جی V30 با قابلیت‌های صوتی بی‌نظیر معرفی می‌شود

گوشی LG V30 قرار است کمتر از یک هفته دیگر رسما معرفی شود. سازنده این گوشی در هفته اخیر بارها تصاویر و ویدیوهای تبلیغاتی درباره این گوشی منتشر کرده و برخی ویژگی‌هایش را هم توضیح داده است. امروز ظاهرا نوبت به تجربه صوتی رسیده و ال‌جی هم اطلاعاتی را در این باره منتشر کرده است.
۱۳۹۶/۶/۶

کمپانی ال‌جی اعلام کرده است که V30، گوشی پرچم‌دار تازه این کمپانی، قابلیت‌های صوتی بی‌نظیری دارد که تابه‌حال در هیچ گوشی هوشمندی دیگری ندیده‌اید. این کمپانی امروز به خبرگزاری‌ها گفته که V30 به داک چهارتایی Hi-Fi 32 بیتی پیشرفته مجهز شده است. قابلیت تنظیم و شخصی‌سازی این داک ظاهرا نسبت به داک چهارتایی Hi-Fi موجود در V20، بیشتر است.

image

این داک چهارتایی پیشرفته دارای قابلیت‌های متعددی ازجمله فیلترهای مختلف دیجیتالی و پیش تنظیم صدا است. ال‌جی ادعا می‌کند که کاربران V30 حتی در صورت استفاده از معمولی‌ترین امکانات هم قادر خواهند بود صدایی با کیفیت هدست‌های گران‌قیمت را تجربه کنند.

ال‌جی همچنین گفته که موفق شده است نرخ کژدیسی صدا را تا 0.0002 درصد کاهش دهد. علاوه بر این، تکنولوژی ویژه‌ای در گوشی LG V30 تعبیه شده است که استریم کردن صدا با وضوح و کیفیت بالا را امکان‌پذیر می‌کند. همچنین ضبط کننده صدای HD این گوشی قادر است از گیرنده صوتی به‌صورت هم‌زمان و به‌عنوان میکروفون هم استفاده کند.

این کمپانی کره‌ای در آخر اشاره کرده است که شرکت B&O PLAY تجربه صوتی گوشی V30 را به‌طورکلی بازبینی کرده و بهبود بخشیده و حضورش را به‌خوبی در این گوشی ثبت کرده است. گوشی LG V30 هم قرار است مانند V20 با یک هدفون از شرکت B&O PLAY همراه باشد.

کمپانی ال‌جی هفته گذشته یک تیزر ویدیویی از V30 منتشر کرد و با شعار «صدای فراگیر» تجربه صوتی را بیش‌ازپیش مورد تاکید قرار داد. در ادامه می‌توانید این ویدیو را مشاهده کنید. گوشی LG V30 قرار است 31 اوت (10 شهریور) در خلال کنفرانس جهانی IFA 2017 برلین رسما معرفی شود.

چند ساعت پیش هم تصویر زنده تازه‌ای موسوم به V30 در شبکه اجتماعی چینی Weibo منتشر شد.

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (13 نظر)

حمید

۱۳۹۶/۶/۸
یه بار دیگه بگی بوت بوپ یه وصله دیگه به سامهنگ میزنما ضمنا سامهنگ تا اس و نوت هزارم هنگ می کنه

سعید

۱۳۹۶/۶/۸
چه فایده وقتی همون روز اول بوت لوپ میشه و بردش میسوزه

satank2

۱۳۹۶/۶/۸
برادر s8 از g6 کپی برداری کرد ، v30 نسخه تکامل یافته g6 هست البته طراحی

سعید

۱۳۹۶/۶/۷
حمید سامهنگ بمب۸؟؟؟داری اشتباه میزنی سامسونگ نه هنگ داره نه باتری هاش مشکلی دارن در واقع امن ترین باتری های دنیا رو دارن.
نوت۸ خیلی بهتر از این گوشی بوت لوپی و تقلیدیه

حمید

۱۳۹۶/۶/۷
باشه تو که راست می گی???این کجا سامهنم کجا سامهنگ بمب 8 نصف اینم نیست چه تو طراحی چه تو زیبایی و چه تو کارایی و نوآوری و در کل امکاناتی