خانهاخبار
همه آنچه درباره ساعت هوشمند Gear S4 سامسونگ می‌دانیم

همه آنچه درباره ساعت هوشمند Gear S4 سامسونگ می‌دانیم

سامسونگ قصد دارد یک گجت پوشیدنی تازه را 30 اوت (8 شهریور) در خلال برگزاری کنفرانس جهانی تکنولوژی IFA 2017 برلین آلمان رسما معرفی کند و حدس می‌زنیم که این دستگاه، ساعت هوشمند Gear Sport باشد.
۱۳۹۶/۶/۵

سامسونگ قصد دارد یک گجت پوشیدنی تازه را 30 اوت (8 شهریور) در خلال برگزاری کنفرانس جهانی تکنولوژی IFA 2017 برلین آلمان رسما معرفی کند و حدس می‌زنیم که این دستگاه، یک ساعت هوشمند باشد. 

آیا زمان معرفی Gear S4 فرا رسیده است؟ به نظر شما این ساعت هوشمند چگونه خواهد بود؟

ابتدا اجازه دهید درباره نام تجاری این ساعت صحبت کنیم. ممکن است این ساعت اصلا به نام Gear S4 معرفی نشود. کمپانی سامسونگ سال گذشته ساعت هوشمند Gear S3 را در خلال کنفرانس IFA 2016 معرفی کرد. معرفی نسل تازه این ساعت‌ هم قرار است دقیقا یک سال پس از آن اتفاق بیفتد اما به نظر می‌رسد که سامسونگ آن را Gear Sport بنامد.

image

برخی از ویژگی‌های Gear Sport چندی پیش در رسانه‌های مختلف کره‌ای منتشر شد و شباهتش را با ساعت هوشمند Gear S3 تأیید کرد. Gear Sport با شناسه Samsung SM-R600، سیستم‌عامل تایزن نسخه 3.0 و صفحه‌نمایش گرد در این رسانه‌ها دیده شد. این ساعت همچنین مجوز FCC، کمیسیون ارتباطات آمریکا را دریافت کرده است و به همین خاطر حدس می‌زنیم معرفی رسمی‌اش نزدیک باشد.

image

در تصویر فوق نوشته شده:

به‌زودی Gear Sport (SM-R600) *

ساعت هوشمند روزمره / مقاومت در مقابل نفوذ آب تا فشار 5 اتمسفر

ویژگی‌ها: ساعتی برای شناگران

قابلیت مقاومت تا فشار 5 اتمسفر از ویژگی‌های برجسته در Gear Sport به شمار می‌آید. 5 اتمسفر تقریبا معادل فشار آب تا عمق 50 متری و به این معنی است که می‌توانید بدون نگرانی با این ساعت دوش بگیرید و شنا کنید. کمپانی سامسونگ چند روز پیش هم از دستبند هوشمند سلامت Gear Fit2 Pro رونمایی کرد. دستبند Gear Fit2 Pro به اپلیکیشن اختصاصی کنترل فعالیت در حال شنا مجهز شده است و انتظار می‌رود که این ویژگی در Gear Sport هم تعبیه شود.

در تصاویر این ساعت شاهد هستیم که حسگر کنترل ضربان قلب در قسمت پشت بدنه اصلی تعبیه شده است. Gear Sport احتمالا مانند سایر ساعت‌های ورزشی دیگر، به ویژگی GPS هم مجهز می‌شود.

ساعت هوشمند Gear S3 پارسال از ویژگی شبکه ارتباطی LTE پشتیبانی می‌کند و انتظار می‌رود که Gear Sport امسال هم با پشتیبانی از این شبکه و کاملا مستقل معرفی شود و کاربرانش بتوانند بدون نیاز به اتصال گوشی، از آن استفاده کنند.

Gear Sport احتمالا به تایزن 3.0، تازه‌ترین نسخه این سیستم‌عامل، مجهز می‌شود و از حاشیه‌های چرخشی برای تعامل با کاربر بهره می‌برد. سیستم‌عامل تایزن نسخه 3.0 از Vulkan API استفاده می‌کند تا اجرای گرافیکی را روان‌تر کرده و سایر بخش‌های عملکردی سیستم را هم بهبود ببخشد؛ به همین خاطر انتظار داریم که تایزن 3.0 حالا روی Gear Sport بهتر از ساعت‌های هوشمند قبلی اجرا شود. احتمالا در زمینه نحوه عملکرد و طراحی منو شاهد تغییرات چندانی نخواهیم بود.

image

کلام آخر

دی جی کو، رئیس بخش موبایل سامسونگ، تأیید کرده است که نسل تازه ساعت هوشمند Gear روز 30 اوت (8 شهریور) در خلال برگزاری کنفرانس جهانی IFA 2017 رسما معرفی می‌شود. از طرفی اپل هم احتمالا تا دو هفته آینده از Apple Watch سری 3 رونمایی می‌کند.

Gear Sport احتمالا هم قیمت ساعت‌های Apple Watch خواهد بود. گجت‌های پوشیدنی 42 میلی‌متری اپل در حال حاضر به قیمت 400 دلار عرضه می‌شوند و انتظار می‌رود که Gear Sport هم با قیمت حدودی 300 تا 400 دلار وارد بازار شود. Gear Sport و Apple Watch 3 احتمالا پر سر و صداترین گجت‌های پاییز امسال خواهند بود.

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (3 نظر)

Arian

۱۳۹۷/۱/۷
دراصل میتونه تا ۴ بار رو تحمل کنه یعنی عنق ۴۰ متری نمیدونم رو چه حساب فشار هوا رو حساب نکردن
Pgh+p0=(40×1000×10)+(10^5)=500000=5bar=5atm=5×10^5
راستی خانم خیامی ساعت بعدی سامسونگ کی معرفی میشه ممنون میشم پاسخ بدید

نگارین

۱۳۹۶/۶/۶
لطفا به لینک منبع مراجعه کنید

ali

۱۳۹۶/۶/۶
خانم خیامی در متن نوشتید که گجت میتونه تا ۵ اتمسفر فشار رو تحمل کنه بعد نوشتید ینی تا عمق ۵۰ متری!!!
۵ اتمسفر ینی ۵ ضرب در ۱۰ به توان ۵ پاسکال
اگر یک اتمسفر هوا رو از این عدد کم کنیم میمونه ۴ اتمسفر که این مقدار در عمق تقریبا ۴ متری به دست میاد
ینی ما با این ساعت میتونم تا عمق ۴ متری ازش استفاده کنیم نه ۵۰ متر !؟!؟!!