خانهاخبار
شارژ بی‌سیم آیفون 8 از نوع شارژ سریع نیست!

شارژ بی‌سیم آیفون 8 از نوع شارژ سریع نیست!

مدت‌هاست که شایعات مختلفی درباره مشخصات آیفون 8 افشا می‌شود که برخی از آن‌ها مربوط به پشتیبانی گوشی از شارژ بی‌سیم است. این موضوع تقریبا تایید شده اما امروز اخباری بدی درباره سرعت شارژ بی‌سیم گوشی منتشر شده که در ادامه آن‌ها را بررسی می‌کنیم.
۱۳۹۶/۶/۵

سال‌هاست که شایعاتی درباره پشتیبانی آیفون از شارژ بی‌سیم مطرح می‌شود اما پرچمدار پشت پرچمدار معرفی شد و آیفون‌دوستان تقریبا از این موضوع ناامید شدند تا این‌که آیفون 8 پا به عرصه وجود گذاشت. گرچه سال‌های گذشته هم شایعاتی درباره شارژر بی‌سیم بوده اما این‌بار ظاهرا خیلی جدی‌تر است و حتی داک شارژر آن نیز در برخی خبرها مشاهده شده است. گرچه آیفون 8 به صورت بی‌سیم شارژر می‌شود اما این بدان معنی نیست که در این زمینه بهترین است یا سریع‌ترین عملکرد را دارد! در ادامه به جزئیاتی از نحوه کار شارژر بی‌سیم اپل می‌پردازیم؛ تا پایان با جی‌اس‌ام همراه باشید.

image

به نقل از Macotakara، آیفون 8 از شارژر وایرلس Quick Charge یا شارژ سریع پشتیبانی می‌کند اما نه به طور کامل! این داک به صورت پیش‌فرض 15 وات قدرت دارد که با عنوان شارژ سریع شناخته می‌شود در حالی که آیفون جدید به 7.5 وات یعنی 5 ولت و 1.5 آمپر بسنده کرده است که شارژ سریع محسوب نمی‌شود.

خبر ناراحت‌کننده دیگر این است که احتمالا از داک شارژر وایرلسی که هم‌اکنون دارید نمی‌توان برای شارژ آیفون 8 استفاده کرد. ظاهرا اپل قصد تولید داک‌های مخصوص به خود را دارد و با چیپ‌های MFi گوشی را قفل می‌کند تا فقط با داک خودش کار کند. با توجه به این موضوع اگر داک شارژر بی‌سیم دارید برای شارژ آیفون جدیدتان به درد نمی‌خورد!

image

از جمله مشخصات احتمالی پرچمدار مرموز اپل باید به نمایشگر 5.8 اینچی اولد و باتری 3000 میلی‌آمپری اشاره کرد. با توجه به این حجم از باتری، با قدرت 7.5 وات می‌توان از شب تا صبح گوشی را کاملا شارژ کرد اما اگر به سرعت بیشتری احتیاج دارید باید از آداپتورهای با‌سیم رایج استفاده کنید.

نظر شما درباره گوشی جدید اپل چیست؟ آیا تاکنون از شارژ بی‌سیم استفاده کرده‌اید؟ قابلیت پشتیبانی از شارژ بی‌سیم چقدر برای شما اهمیت دارد؟ آیا آیفون 8 با قیمت 1000دلاری‌اش جایی در سبد خرید شما دارد؟

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (16 نظر)

محمد

۱۳۹۶/۶/۱۸
سلام من به عنوان کسی که هم galaxy s6 ساسونگ و iphone 7 رو دارم میگم s4 سامسونگ توی امکانات از iphone 7 خیلی سر تره ولی توی سیستم عامل و رونی سیستم و راحتی کار iphone 4 هم از galaxy s6 بهتره سامسونگ طبق سیاست کاریش تو هر اپدیت گوشی رو کند تر میکنه تا شما گوشی جدیدش رو خریداری کنید
من خودم iphone رو به بقیه گوشی ها ترجیح میدم و iphone 8 رو میخرم

امیر

۱۳۹۶/۶/۷
ضمنا نظرمو دوباره بخون من گفتم افت قیمت همه میدونن سامسونگ و میخری یک تومن همونو ازت دوباره میخرن پونصد تومن

امیر

۱۳۹۶/۶/۷
دوست گرامی تفاوت بین طرح سامسونگ و سامسونگ اصلی به حدی ضایع و واضحه که بچه دو ساله هم میفهمه اومدی یه چیزی در دفاع بگی ولی خوب چیزی نگفتی یه سرچ کن بهونه بهتری بیار

سعید

۱۳۹۶/۶/۶
شک ندارم سال ها گوشی طرح سامسونگ استفاده کردی وگرنه سامسونگ هنگ تو‌کارش نیست .افت کیفیت هم‌نداره.اینو من میگم که ۲ سال و خورده ای اس۶ دارم و به مرور کیفیت بالای خودشو ثابت کرده چون سریعتر هم شده

امیر

۱۳۹۶/۶/۶
من بعنوان کسی که سالها از سامسونگ استفاده کرده فقط میتونم بگم بدخواهای اپل همونایین که دستشون بهش نمیرسه بخاطر همین ازش بد میکن.سامسونگ = هنگ ،کیفیت ساخت پایین،افت شدید قیمت حتی بلافاصله بعد از خرید،سرعت پایین،دوربین مصنوعی،و به مرور زمان کاملا متوجه کیفیت بد ساختش میشین.