خانهاخبار
دعوت‌نامه مراسم معرفی آیفون‌های جدید اپل؛ 21 شهریور منتظر آیفون 8 و 7s باشید!

دعوت‌نامه مراسم معرفی آیفون‌های جدید اپل؛ 21 شهریور منتظر آیفون 8 و 7s باشید!

تصویر جدیدی در اینترنت منتشر شده که گفته می‌شود دعوت‌نامه اپل برای مراسم خبری این شرکت در تاریخ 12 سپتامبر (21 شهریور) است. با جی‌اس‌ام همراه باشید.
۱۳۹۶/۶/۴

به‌تازگی، تصویری در اینترنت دست به دست می‌شود که براساس ادعای شایعه‌پردازان، تصویر رسمی اپل برای رویداد خبری این شرکت در ماه سپتامبر است. در این تصویر، پس‌زمینه مات شده است و تنها عبارت «بیایید روی آنچه که اهمیت دارد،  تمرکز کنیم» جلب‌توجه می‌کند. منبع انتشار آن، اعلام کرده است که کوپرتینویی‌ها به‌زودی دعوت‌نامه مراسم مربوط به رویداد خبری خود را در ماه سپتامبر ارسال خواهند کرد.

جی‌اس‎ام در حال‌حاضر، نمی‌تواند صحت این تصاویر را به صورت مستقل تأیید یا تکذیب کند؛ هرچند، ممکن است تصویر منتشر شده غیررسمی و ساختگی باشد. همان‌طور که در این تصویر مشاهده می‌شود، 21 سپتامبر 2017 (21 شهریور) به عنوان زمان معرفی آیفون‌های جدید اپل اعلام شده است؛ البته، فعلاً نباید امیدوار باشید که این تاریخ صحت داشته باشد. پیش‌تر نیز، گمانه‌زنی‌هایی مبنی بر برگزاری رویداد خبری اپل در ماه سپتامبر اعلام شده بود؛ شاید، این تصویر تنها براساس گمانه‌زنی‌های قبلی طراحی شده باشد.

image

براساس شایعات پیشین، آیفون 8 به همراه آیفون 7 اس و آیفون 7 اس پلاس در رویداد خبری اپل معرفی خواهد شد. هم‌چنین، گفته می‌شود که کوپرتینویی‌ها، نسل سوم ساعت‌های مچی هوشمند اپل واچ و نسخه 4K تلویزیون اپل تی‌وی را در این مراسم معرفی خواهند کرد.

آیفون 8 با نمایشگر بدون حاشیه، دوربین دوگانه عمودی با پشتیبانی از واقعیت افزوده و سیستم تشخیص چهره سه‌بعدی عرضه خواهد شد. هم‌چنین، گفته شده است که این مدل در سه نسخه با 64، 256 و 512 گیگابایت حافظه داخلی عرضه خواهد شد. سه گیگابایت رم از دیگر مشخصات احتمالی برای آیفون پرچم‌دار جدید اپل است. این گوشی، هم‌چنین فاقد سنسور اثرانگشت است؛ البته، شایعاتی مبنی بر ادغام حسگر اثرانگشت با لوگوی شرکت اپل در بدنه پشتی وجود دارد.

چیپ‌ست جدید A11، قدرت پردازشی آیفون 8 را تأمین خواهد کرد و نمایشگر 5.8 اینچی برای این گوشی درنظر گرفته شده است. هم‌چنین، مدتی پیش یک گوشی کشیده در جیب تیم کوک بود و گمان می‌رود رئیس اپل، آیفون جدید این شرکت را با خود به همراه داشته است.

آیفون 7 اس و آیفون 7 اس پلاس از سوی دیگر، با طراحی نزدیک به نسل قبل عرضه خواهد شد؛ هرچند، این دو گوشی با مشخصات سخت‌افزاری بهتری ارائه می‌شود و حتی گفته شده است که جنس پنل پشتی آن‌ها از شیشه خواهد بود. علت تغییر جنس بدنه، پشتیبانی آیفون‌های جدید از شارژ بی‌سیم عنوان می‌شود. تراشه A11 به طور مشابه، قدرت پردازشی گوشی‌های جدید اپل را تأمین خواهد کرد؛ هرچند، گفته می‌شود حافظه رم در آیفون 7 اس و آیفون 7 اس پلاس در مقایسه با گذشته افزایش نخواهد یافت.

اپل، آیفون‌های جدید را با رنگ‌بندی محدود عرضه خواهد کرد؛ به ‌طوری‌که گفته می‌شود امسال تنها سه رنگ مشکی، مسی و نقره‌ای آیفون 8 و 7 اس وارد بازار خواهد شد. قیمت اعلام شده برای مدل پایه آیفون 8 با 64 گیگابایت حافظه، نزدیک به 999 دلار است و البته، خرید نسخه‌های دیگر آن با 256 و 512 گیگابایت حافظه داخلی با پرداخت مبلغی بیشتر از 1100 دلار امکان‌پذیر خواهد بود. دو آیفون 7 اس و آیفون 7 اس پلاس با قیمتی نزدیک به نسل قبل یعنی آیفون‌های 2016 عرضه می‌شود. براساس شایعات، اپل آیفون 8 و 7 اس را 31 شهریور به بازار عرضه خواهد کرد.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (2 نظر)

armin.e

۱۳۹۶/۶/۵
واقعا باید این طور بشه با اون همه استقبال از ایفون در ایران باید به احترام اونم که شده حداقل گارانتی
رو واسه مردم ایران میزاشت

صادق

۱۳۹۶/۶/۴
#تحريم_اپل