خانهاخبار
ایرانسل 12 بسته بلندمدت جدید اینترنت همراه ارائه کرد

ایرانسل 12 بسته بلندمدت جدید اینترنت همراه ارائه کرد

به گزارش روابط عمومی ایرانسل، 12 بسته بلندمدت جدید، در بازه‌های زمانی سه، 6 و 12 ماهه ارائه شده‌اند و در حجم‌های 9 گیگابایتی تا 120 گیگابایتی، سریعترین و گسترده‌ترین اینترنت همراه ایران را در اختیار مشترکان ایرانسل قرار می‌دهند.
۱۳۹۶/۶/۴

بسته‌های سه ماهه جدید شامل بسته‌های 9، 18، 24، 36، 48 و 72 گیگابایتی هستند. بسته‌های 6 ماهه در حجم‌های 18، 36 و 48 گیگابایتی و بسته‌های 12 ماهه نیز در حجم‌های 72، 96 و 120 گیگابایتی ارائه شده‌اند. فهرست کامل بسته‌های اینترنت همراه در وب‌سایت ایرانسل به نشانی irancell.ir/packages در دسترس قرار گرفته است.

همچنین فعال‌سازی این بسته‌ها با شماره‌گیری کد دستوری *555*5# (ستاره555ستاره5مربع) و یا با استفاده از نرم‌افزار کاربردی «ایرانسل من» نیز امکان‌پذیر است. امکان دریافت آخرین نسخه اپلیکیشن ایرانسل من از طریق وب‌سایت ایرانسل به نشانی irancell.ir/myirancell و نیز فروشگاه‌های اپلیکیشن Google Play Store، کافه بازار واپ استور فراهم است.

علاوه بر این، پرتال وب ایرانسل من به نشانی my.irancell.ir خرید بسته‌های اینترنتی و مدیریت حساب ایرانسلی را برای مشترکان ایرانسل امکان‌پذیر کرده است.

image

بسته‌های دوازده‌گانه جدید ایرانسل برای استفاده توسط مشترکان دائمی و اعتباری در دسترس است و تمامی مشترکان اینترنت همراه نسل 3، 4 و 4.5 ایرانسل می‌توانند این بسته‌ها را روی حساب خود فعال کنند.

ایرانسل به عنوان بزرگترین اپراتور دیتای ایران، تاکنون 2465 شهر، دهستان و جاده را تحت پوشش نسل سوم اینترنت همراه (3G)، 1314 شهر، دهستان و جاده را تحت پوشش نسل چهارم اینترنت همراه (4G/LTE) و 257 شهر را تحت پوشش اینترنت همراه نسل 4.5 قرار داده است.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (2 نظر)

ps4

۱۳۹۶/۶/۴
تازه این قیمتا بدون مالیات هستن... موقع خرید و زمان پرداخت 20 هزار تومن هم اضافه میشه

MMGG

۱۳۹۶/۶/۴
بی انصاف این چه قیمتیه چه خبره ؟؟؟