خانهاخبار
مشخصات فنی و تصاویر Alcatel Idol 5 پیش از معرفی رسمی

مشخصات فنی و تصاویر Alcatel Idol 5 پیش از معرفی رسمی

آلکاتل امسال با معرفی چند گوشی مختلف در عرصه موبایل حضور دارد. Idol 5 میان رده بعدی این سازنده است که در خلال کنفرانس IFA 2017 معرفی می‌شود. مشخصات فنی متوسط این گوشی اصلا در حد قیمت گرانش به نظر نمی‌رسد.
۱۳۹۶/۶/۴

تنها یک هفته به تاریخ معرفی رسمی گوشی‌های تازه آلکاتل باقی مانده اما اخبار تازه‌ای درباره آن‌ها منتشر شده است. این گوشی که قرار است در روزهای آینده معرفی شود، Idol 5 نام دارد و چندی پیش با شناسه TCL 6058 در پایگاه بنچمارک GFXBench دیده شد.

Idol 5 یک گوشی میان رده با سیستم‌عامل اندروید نوقاست. این گوشی مشخصات فنی متوسطی دارد اما متاسفانه کمی گران قیمت‌گذاری شده است. به نظر می‌رسد که Idol 5 به قیمت 400 یورو در اروپا عرضه شود.

Idol 5 از پردازنده مدیاتک MT6735 با CPU 4 هسته‌ای و قدرت فرکانس 1.3 گیگاهرتز قدرت می‌گیرد و به 3 گیگابایت رم و 16 گیگابایت حافظه داخلی قابل ارتقا مجهز شده است.

گوشی مذکور صفحه‌نمایش 5.2 اینچی از نوع IPS با وضوح تصویر فول اچ‌دی (1080) دارد و ظرفیت باتری‌اش 2800 میلی‌آمپر است. دوربین اصلی این گوشی 16 مگا پیکسلی است و در پنل پشت کنار حسگر اثرانگشت قرار گرفته. یک دوربین 8 مگا پیکسلی هم در پنل جلو تعبیه شده است تا تصاویر سلفی را ثبت و تماس تصویری را امکان‌پذیر کند.

گوشی Alcatel Idol 5 احتمالا در اوایل ماه سپتامبر در خلال کنفرانس جهانی IFA 2017 رسما معرفی می‌شود. هنوز مشخص نیست که عرضه رسمی این گوشی از چه تاریخی آغاز می‌شود و در چه کشورهایی به فروش می‌رسد. 

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)