خانهاخبار
تیم کوک به اشتباه، پرچم‌دار آیفون 8 را لو داد!

تیم کوک به اشتباه، پرچم‌دار آیفون 8 را لو داد!

به‌تازگی، رئیس اپل تصویری را منتشر کرده است که تأیید می‌کند پرچم‌دار جدید این شرکت یعنی آیفون 8، یک گوشی کشیده خواهد بود.
۱۳۹۶/۶/۴

در اوایل امروز، تیم کوک تصویری را از خود در یکی از کارخانه‌های تأمین‌کننده برای محصولات اپل در سینسیاتی در ایالت اوهایو آمریکا منتشر کرد. با اینکه شاید حضور وی در این کارخانه چندان با اهمیت به‌نظر نرسد، اما کافی است کمی به برآمدگی جیب رئیس اپل دقت کنید تا محصولی را که یک سال برای عرضه آن لحظه‌شماری کردید؛ پیدا نمایید. البته پیش از توجه به این شایعه، باید مدنظر داشته باشید که شاید تیم کوک تنها به دنبال سرگرم کردن شایعه‌پردازان بوده است؛ شاید هم با زیرکی، تصمیم داشته تا بخشی از شایعات مربوط به پرچم‌دار جدید اپل را تأیید کند.

image

در جیب رئیس اپل، به‌نظر می‌رسد که یک گوشی کشیده وجود دارد که دلیل ابعاد غیرمتعارف آن در میان محصولات این شرکت ساکن در کوپرتینو، احتمالاً آیفون 8 خواهد بود. همان‌طور که می‌دانید، آیفون 8 به نمایشگر کشیده با نسبت تصویر 18 به 9 مجهز می‌شود و همین موضوع باعث خواهد شد تا طراحی کشیده‌تری در مقایسه با آیفون‌های قبلی با نسبت تصویر 16 به 9 داشته باشد.

وب‌سایت BGR نیز موفق شده است تا ابعاد گوشی احتمالی جدید اپل را که در جیب تیم کوک رؤیت شده؛ به طور تقریبی حدس بزند. بر همین اساس، ابعاد آیفون 8 برابر با 156 در 74 میلی‌متر خواهد بود؛ برای مقایسه، باید اشاره کرد که ابعاد آیفون 7 برابر با 138. 3 در 67.1 میلی‌متر و ابعاد مدل بزرگ‌تر این گوشی یعنی آیفون 7 پلاس، 158.2 در 77.9 میلی‌متر است.  

image

همان‌طور که مشاهده می‌شود، آیفون 8 از نظر ابعاد تفاوت فاحشی با آیفون 7 خواهد داشت؛ با این‌حال در مقایسه با آیفون 7 پلاس، کمی کشیده‌تر است و البته عرض کم‌تری در مقایسه با آیفون 5.5 اینچی 2016 اپل دارد.

به همین جهت، گمان می‌رود که یک نمایشگر 5.7 اینچی یا نزدیک به این ابعاد در گوشی آیفون 8 به کار گرفته شده باشد که با شایعات گذشته مبنی بر عرضه آیفون پرچم‌دار جدید اپل با صفحه‌نمایش 5.8 اینچی هم‎خوانی دارد. البته، باید توجه داشته باشید که کمی اختلاف در ابعاد نهایی آیفون 8 وجود خواهد داشت اما اگر برآمدگی داخل جیب تیم کوک، پرچم‌دار جدید کوپرتینویی‌ها باشد؛ باید خود را برای عرضه گوشی بدون حاشیه اپل با طراحی کشیده و نمایشگر بدون حاشیه آماده کنید.

چندان فاصله زمانی زیادی تا معرفی آیفون‌های جدید اپل نداریم؛ براساس شایعات، هفته آینده دعوت‌نامه‌های مربوط به مراسم اپل فرستاده خواهد شد و 12 سپتامبر (21 شهریور) پرچم‏دار جدید اپل یعنی آیفون 8 یا آیفون پرو معرفی ‌می‌شود. با توجه به گزارش‌های اخیر، آیفون 8 به همراه آیفون 7 اس و آیفون 7 اس پلاس رونمایی خواهد شد؛ هرچند، دو آیفون 7 اس و آیفون 7 اس پلاس مانند آیفون 8 تغییرات چشمگیری ندارند.

شایعات جدید نیز نشان می‌دهد که اپل آیفون 8 را با قیمت 999 دلار برای مدل 64 گیگابایتی آن عرضه خواهد کرد و البته برای خرید دو مدل دیگر از آیفون 8 با 256 و 512 گیگابایت، باید هزینه بیشتری را پرداخت نمایید. علاوه‌براین، گمان می‌رود که رنگ‌بندی آیفون پرچم‌دار جدید اپل به مشکی، نقره‌ای و یک رنگ طلایی جدید که البته همان مسی است؛ محدود خواهد شد.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (29 نظر)

شهریار

۱۳۹۶/۶/۱۲
البته ابتدا یادی کنیم از ال جی که همیشه اول اون دیافراگم گوشی هاشو پایین میاورد بعد سامسونگ بعد. اون اول نسبت تصویر ۱۸:۹ اورد بعد سامسونگ و هنوز نتونسته با ضربه زدن به صفحه نمایش قفل گوشی و باز کنه. حتما باید. دکمه پاور و فشار داد. صفحه همیشه روشن و اسگنر. عنبیه هم از لومیا به ارث برده.

شهریار

۱۳۹۶/۶/۱۲
چرا همه میخواین وانمود کنین که اپل از سامسونگ تقلید کرده؟ اولا هیچ چیز معلوم نیست دوما اولین گوشی با این نسبت تصویر مال ال جی ۶ هست. پس این سامسونگ هست که از ال جی کوپی کرده.

akbar

۱۳۹۶/۶/۶
اگه قراره این آیفون هشت باشه فقط میشه به حال اپل تاسف خورد
تقلید کورکورانه تا چه حد؟ چون اس 8 نسبت صفحه نمایش رو تغییر داده و عریض کرده،اینم میکنه؟

حسین

۱۳۹۶/۶/۵
آقا سینا شما گزارش جدید ویکی لیکس رو نخوندی که گفته امن ترین سرورها سرورهای اپل هستن.داری کلی بابتش میدی تا هیچ هکری نتونه هک کنه.اگر میتونن چرا الان هک نمیکنن عزیز؟جوک نگوووووووو
مگه باید شخص مهمی باشی که امنیت اطلاعاتت معنا بده؟همین دوتا عکس خصوصی لو بره دهن آدم......
اون کلیپی که منتشر شد که سامسونگ ابذار جاسوسی رو دور کاور باتریش قرار داده اگه واس شما مهم نیس این نظر شماس
خیلیا نمیخان عکس و مکالماتشون شنود بشه
بعدشم سود خاص از فروش متعلق به اپله خبرش تو جی اس ام هس
شرکت چینی مارو پشت سر بذاره هههههه سامسونگ هنوز جیگرشو نداشته داش
با هشت هسته پردازنده و چهار گیگ رم حریف چهار هسته و سه گیگ رم اپل نشدین
شما قدرت خرید نداری چرا توجیح میکنی عسلم

احسان

۱۳۹۶/۶/۵
دوست عزیز اطلاعات تو ببر بالا صفحه های الد اپل رو شرکت سامسونگ میزنه