خانهاخبار
عرضه یک مدل پایه از نوت 8 با رم 4 گیگابایتی در چین

عرضه یک مدل پایه از نوت 8 با رم 4 گیگابایتی در چین

سامسونگ ممکن است یک مدل ارزان‌تر گلکسی نوت 8 را با رم 4 گیگابایتی روانه بازار چین کند. احتمالا این کمپانی قیمتی حول و حوش 800 دلار را برای این مدل در نظر گرفته است.
۱۳۹۶/۶/۴

سامسونگ، این غول الکترونیک کره‌ای هیچ‌وقت از بازار بزرگ چین غافل نشده و همیشه بهترین و بالارده‌ترین گوشی‌هایش را برای تصاحب بازار سرزمین اژدهای سرخ کنار گذاشته است. پیش‌تر هم اولین مدل گلکسی اس 8 مجهز به رم 6 گیگابایتی ابتدا راهی بازار چین شد. این بار اما سامسونگ هم‌زمان با رونمایی از فبلت پرچم‌دارش یعنی نوت 8 قصد دارد که مدلی متفاوت از آن را با یک رم 4 گیگابایتی روانه چین کند. مطابق با تاییده های منتشر شده توسط آژانس TENNA، مدل‌های SM-N9508 و SM-N9500 از نوت 8 به طور اختصاصی برای بازار چین در نظر گرفته شده‌اند.

image

با توجه به اینکه نسخه استاندارد نوت 8 با 6 گیگابایت رم، 930 دلار قیمت‌گذاری شده است، پیش‌بینی می‌شود که سامسونگ یک مدل پایه از نوت 8 را با رم 4 گیگابایتی و قیمتی حول و حوش 800 تا 850 دلار راهی بازار چین کند. مطابق با گزارش سایت گیر ایندیا، مدل 4 گیگابایتی نوت 8 همراه با نسخه استاندارد 6 گیگابایتی در دسترس خریداران خواهد بود. مدل‌های 6 گیگابایتی نوت 8 هم با حافظه‌های 64 و 128 گیگابایتی به ترتیب با قیمت‌های 945 و 1065 دلار عرضه خواهند شد.

به جز کاهش حافظه رم، مدل 4 گیگابایتی نوت 8 هیچ تفاوت دیگری با نسخه استاندارد ندارد و مشابه با آن دارای نمایشگر بی‌نهایت 6.3 اینچی سوپر امولد، اسنپدراگون 835، 64 گیگابایت حافظه داخلی، شیار کارت حافظه میکرواس‌دی، دوربین دوگانه پشتی و یک باتری 3300 میلی‌آمپر ساعتی است. با توجه به تاییده منتشر شده در سایت آژانس TENNA می‌توان انتظار داشت که این نسخه از نوت 8 به زودی معرفی شود.

هنوز هیچ اطلاعیه رسمی از طرف سامسونگ مبنی بر اعلام تاریخ دقیق عرضه نوت 8 در چین منتشر نشده است. شایعات اما حاکی از آن است که سامسونگ در تاریخ‌های 13 و 23 سپتامبر به ترتیب کار معرفی اولیه و فروش نوت 8 را آغاز خواهد کرد. با این حال هنوز مشخص نیست که آیا مدل ارزان‌تر نوت 8 با رم 4 گیگابایتی هم‌زمان با نسخه استاندارد معرفی و عرضه خواهد شد یا خیر.

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

Keyhan

۱۳۹۶/۶/۵
ارزش خرید این مدلش بسیار بالاست