خانهاخبار
24 مهر منتظر Mate 10 گوشی بدون حاشیه هوآوی باشید

24 مهر منتظر Mate 10 گوشی بدون حاشیه هوآوی باشید

حساب رسمی هوآوی با انتشار تصویری از عرضه یک گوشی پرچم‌دار با دوربین دوگانه در 24 مهر ماه خبر داده است. گمان می‌رود این مدل، فبلت میت 10 خواهد بود که براساس تأیید رسمی شرکت سازنده، بدون حاشیه است.
۱۳۹۶/۶/۳

در هفته گذشته، دعوت‎نامه مربوط به رویداد خبری هوآوی در 16 اکتبر (24 مهر) منتشر شد و اکنون با معرفی گوشی‌های پرچم‌دار سازندگان دیگر، شرکت هوآوی به فبلت جدیدش یعنی میت 10 اشاره می‌کند. این سازنده چینی، به‌تازگی در صفحه رسمی توئیتر خود تصویری را منتشر کرده است که معرفی فبلت میت 10 را در تاریخ پیش‌تر اعلام شده، تأیید می‌کند.

تصویر تازه منتشر شده مانند ویدیوی کوتاه که پیش‌تر توسط هواوی ارائه شده بود؛ تأیید می‎کند که فبلت میت 10 با دوربین دوگانه عرضه خواهد شد. در این تصویر، تمامی گوشی‎های پرچم‌دار هوآوی با دوربین دوگانه لیست شده است که اولین مدل، پی 9 بود. سپس، میت 9 با دوربین دوگانه قدرت‌مند عرضه شد و امسال نیز، هوآوی از گوشی پرچم‌دار پی 10 و پی 10 پلاس رونمایی کرده است که عملکرد خیره‌کننده‌ای در زمینه عکاسی دارد.

image

شرکت هوآوی با انتشار این تصویر، همچنین به شرکت سامسونگ طعنه زده است و در هشتگ بالای فبلت پرچم‌دار جدید این شرکت، عبارت «فراتر از گلکسی» جلب‌ توجه می‎کند. شرکت هوآوی، همچنین با انتشار این تصویر تأیید کرده است که میت 10 با دوربین دوگانه با چینش عمودی ارائه خواهد شد؛ هرچند خبری از حسگر اثرانگشت در بدنه پشتی نیست. پیش‌تر اعلام شده بود که در میت 10 پرو با نمایشگر بدون حاشیه، حسگر اثرانگشت در بدنه پشتی جای می‌گیرد و میت 10 نیز با حسگر اثرانگشت در حاشیه پایین نمایشگر ارائه می‌‏شود.

براساس ویدیوی رسمی که شرکت هوآوی منتشر کرده بود، میت 10 با دوربین دوگانه 12 و 20 مگاپیکسلی عرضه خواهد شد؛ لایکا نیز مانند میت 9 و پی 10، توسعه لنزهای را دوربین را برعهده داشته است تا پرچم‌دار جدید هوآوی بیش از گذشته در زمینه عکاسی، قدرت‌مند شود. یکی از مدیران هوآوی نیز در رابطه با پرچم‌دار جدید شرکت هوآوی عنوان کرده بود که میت 10 قدرت‌مندتر از آیفون 8 اپل است و پرچم‌دار جدید کوپرتینویی‌ها را شکست می‌دهد!

پیش‌تر اعلام شده بود که هوآوی، فبلت رده‌بالای میت 10 را در دو مدل عرضه خواهد کرد و تنها میت 10 پرو با نمایشگر بدون حاشیه EntireView معرفی خواهد شد؛ این نام، اسم تجاری است که شرکت هوآوی برای صفحه‏‌نمایش کشیده فبلت پرچم‏دار جدید خود درنظر گرفته و البته به صورت رسمی از سوی مقامات هوآوی، عرضه فبلت جدید این شرکت با نمایشگر بدون حاشیه تأیید شده است. میت 10 پرو با صفحه‌نمایش 6.1 اینچی با نسبت تصویر 2 به 1 عرضه می‌شود؛ در حالی‌که مدل استاندارد با صفحه‌‏نمایش 5.8 اینچی با ابعاد استاندارد همراه خواهد بود.

پرچم‌دار جدید هوآوی با طراحی بدون حاشیه، چندان ارزان نیست؛ برخی از شایعات به این موضوع اشاره دارند که میت 10 با قیمتی نزدیک به 1100 دلار راهی بازار می‌شود تا گران‌قیمت‌تر از گلکسی نوت 8 و احتمالاً آیفون 8 اپل باشد. البته، هوآوی نسخه استاندارد را که در شایعات گذشته با نام «لایت» نیز از آن نام برده شده است؛ با قیمت 600 دلار عرضه خواهد کرد. هوآوی در رویداد خبری خود در 2 سپتامبر، یک پردازنده هوش مصنوعی معرفی می‌‏کند که احتمالاً به همراه چیپ‎ست Kirin 970 در فبلت میت 10 و میت 10 پرو به کار گرفته خواهد شد.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (4 نظر)

علی

۱۳۹۶/۶/۱۳
اگه تو این تاریخ معرفی بشه
تاریخ ورودش به بازار ایران تقریبا کی میشه؟؟؟

محمد

۱۳۹۶/۶/۱۱
والا راست میگی ها حسین. من پول ندارم گلکسی اس 8 و یا حتی میت 9 بخرم. کسانی که مثل من پول ندارن پرچمدار بخرن واقعا حسرت میخورن یعنی خریدن یک پرچمدار براشون شده آرزو و معلوم نیست کی آرزوشون بر آورده میشه.تقربیا 8 سال پیش گوشی sony ericsson XPERIA X10 خریدم هنوز دارمش و با هزار بدبختی اندروید4.0 رو نصب کردم و پول ندارم گوشی جدید بخرم. خریدن یه پرچمدار واقعا شده ارزو??

حسین

۱۳۹۶/۶/۳
خیلی خووبه
ولی خداییش کاری به برند ندارم
دیگه پرچمدارا دارن خیلی گرون میشن
آیفون 1000 دلار نوت 8 1000 دلار ، میت 1100 دلار
اینجوری خیلیا قدرت خرید ندارن و واقعا حسرت میخورن

Samuel1987

۱۳۹۶/۶/۳
با این حال که بر طبق منطق معتقدم نمیشه آینده را پیش بینی کرد اما هم اکنون میگم و فکر میکنم هوآوی میت10 یک فبلت بسیار بسیار زیبا و کارآمد و ارزشمند خواهد بود به خصوص در مصرف بهینه باطری و سرعت پردازنده ، نسل سوم دوربین لایکا و...
?☇❄??
میت 9 عالی بود و طبیعتن میت10 باید عالی باشد با قابلیت های جدید ...
??