خانهاخبار
Zenfone 4 Selfie Lite؛ میان‌رده ارزان‌قیمت ایسوس برای سلفی دوستان

Zenfone 4 Selfie Lite؛ میان‌رده ارزان‌قیمت ایسوس برای سلفی دوستان

کمپانی ایسوس اگرچه در بازار جهانی سهم قابل توجهی ندارد، گوشی‌هایش در ایران با استقبال قابل قبولی روبرو شده‌اند. این برند اخیرا میان‌رده جدیدی معرفی کرده که با تمرکز بر دوربین جلو و عکاسی سلفی تولید شده است. در ادامه جزئیات و مشخصات Zenfone 4 Selfie Lite را بررسی می‌کنیم.
۱۳۹۶/۶/۲

کمپانی تایوانی ایسوس طی سه سال گذشته فعالیت گسترده‌ای در بازار موبایل داشته است. این حرکت ابتدا با پرچمدار باکیفیت، زنفون 2، شروع شد و با زنفون 3 و 4 ادامه پیدا کرد. البته در کنار پرچمداران، میان‌رده‌هایی نظیر زنفون سلفی و لیزر نیز معرفی شده‌اند اما بجز پرچمداران، سری دیگری که نظر کاربران و منتقدان را به خود جلب کرد زنفون زوم بود. این گوشی استعداد ایسوس را در ساخت اسمارت‌فون‌های دوربین‌محور به رخ رقیبان کشید. حالا وقت آن رسیده گوشی دیگری را از این برند معرفی کنیم که با تمرکز بر دوربین جلو تولید شده است. تا پایان با جی‌اس‌ام همراه باشید.

image

معمولا هرسال نسخه‌های ضعیف‌تر و ارزان‌تری از پرچمداران کمپانی‌ها نیز همراه با گوشی اصلی معرفی می‌شود تا آن دسته از کاربرانی که به دنبال خرید گوشی جدید هستند اما محدودیت بودجه دارند هم گزینه‌ای برای خرید داشته باشند؛ از جمله این گوشی‌ها می‌توان به هواوی پی10 لایت، هانر 8 لایت، ال‌جی جی‌5 اس‌ای و گوشی‌های جانبی اچ‌تی‌سی 10 اشاره کرد. ایسوس هم از این قاعده مستثنی نیست و گوشی جانبی جدیدی برای زنفون 4 معرفی کرده که Zenfone 4 Selfie Lite نام دارد. این گوشی مخصوص مالزی و بازار آسیا است که میان‌رده‌ها از محبوبیت بالایی برخوردار هستند و قیمت آن نیز 210 دلار (کمتر از 700هزار تومان) اعلام شده است.

از جمله مشخصات این گوشی ارزان قیمت باید به سنسور 16 مگاپیکسلی در جلو و عقب، نمایشگر 5.3 اینچی با کیفیت اچ‌دی و رزولوشن 720p، پردازنده اسنپدراگون 425، فضای رم 3 گیگابایتی و حافظه داخلی قابل ارتقا 32 گیگابایتی اشاره کرد. همان‌طور که مشاهده می‌کنید مهم‌ترین ویژگی زنفون4 سلفی لایت، دوربین جلو آن است که دقت 16 مگاپیکسلی دارد و به قدرت دوربین اصلی گوشی عمل می‌کند. تولید چنین گوشی‌هایی نشان از توجه روز افزون کاربران به عکاسی سلفی و اشتراک‌گذاشتن آن در شبکه‌های اجتماعی دارد. این گوشی در دو رنگ طلایی و مشکی وارد بازار می‌شود و خوشبختانه به صورت پیش‌فرض به اندروید 7 نوقا مجهز شده است. متاسفانه هنوز اطلاع دقیقی از تاریخ ورود زنفون 4 سلفی لایت به بازار در دست نیست اما به محض انتشار هر خبری درباره این گوشی، می‌توانید آن را در جی‌اس‌ام مطالعه کنید.

نظر شما درباره میان‌رده جدید ایسوس چیست؟ آیا تاکنون تجربه کار با گوشی‌های ایسوس را داشته‌اید؟ به نظر شما این کمپانی جایی در آینده دنیای گجت‌ها خواهد داشت؟ آیا ایسوس می‌تواند موفقیت خط تولیدش در عرصه لپ‌تاپ‌ها را، در گوشی‌ها هم تکرار کند؟

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

marsad

۱۳۹۶/۶/۳
گوشیهای ایسوس خیلی حاشیه دارن
تو ایرانم خدمات پس از فروش و گارانتی نداره
فکر میکنم بهترین برندهای اندرویدی واسه خرید ما، هواوی و سامسونگ باشن