خانهاخبار
قابلیت جدید آفیس‌ لنز؛ چندین اسکن روی یک فایل پی‌دی‌اف

قابلیت جدید آفیس‌ لنز؛ چندین اسکن روی یک فایل پی‌دی‌اف

در نسخه جدید Office Lens می‌توان چندین سند را اسکن کرد و در صورت نیاز، همه را روی تنها یک فایل پی‌دی‌اف ذخیره کرد.
۱۳۹۶/۶/۳
image

مایکروسافت سرانجام خواسته کاربران را پاسخ داد و قابلیت جدیدی را به نسخه اندرویدی برنامه Office Lens افزود که به‌وسیله آن می‌توان از چندین صفحه اسکن گرفت و نتیجه را روی یک فایل پی‌دی‌اف ذخیره کرد. کاربران «آفیس لنز» مدت‌ها بود انتظار چنین قابلیتی را می‌کشیدند. پیش از این، آخرین ارتقای چشم‌گیر «آفیس لنز» در آوریل 2016 اتفاق افتاد که طی آن امکاناتی همچون تشخیص دست‌خط و حالت کارت ویزیت به برنامه افزوده شد.  

کار اصلی «آفیس لنز» اسکن کردن اسناد است. کاربر می‌‌تواند با دوربین گوشی یا تبلت خود اسناد کاغذی، نوشته‌های تخته‌سیاه، کارت ویزیت، دست‌خط و... را از زوایای مختلف اسکن کند و سپس آن را داخل چارچوب تروتمیزی قراردهد. کاربران پس از اسکن کردن سندهای خود می‌توانند با فرمت ورد، اکسل، پاورپوینت، وان‌نوت، یا وان‌درایو از آن خروجی بگیرند و یا سند اسکن‌شده را به‌صورت فایل JPEG یا PDF ذخیره کنند.  

قابلیت جدید، سازوکار استفاده از «آفیس لنز» را برای کاربران تسهیل می‌کند؛ اگرچه یکی از کاربران در توضیح تجربه خود درباره این برنامه نوشته است، سه بار سعی کرده از سندی 18 صفحه‌ای اسکن بگیرد و هر بار هنگام ذخیره آن با پیغام خطا مواجه شده است.

اما وجود ایراد در توزیع اولیه برنامه‌های به‌روزشده اتفاق نامعمولی نیست و اگر این ایراد عمومیت داشته باشد، انتظار می‌رود به‌زودی رفع شود.

قابلیت یادشده فعلا فقط به نسخه اندرویدی «آفیس لنز» اضافه شده است و بعید نیست نسخه iOS نیز به‌زودی به‌روزرسانی شود.  

نسخه اندرویدی «آفیس لنز» را می‌توانید از این آدرس در «گوگل پلی استور» دریافت کنید.

 

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

مهمان

۱۳۹۶/۶/۳
بی خیال عزیزان
من از cam scanner رایگان استفاده می کنم و کاملا راضیم تنها عیبش اینه که پایین تگ میزنه که کوچیکه و برام مهم نیست
اونم اگه نسخه پرو بخری حذف میشه