خانهاخبار
آیا نسل جدید Galaxy A5 با دوربین دوگانه معرفی می‏‌شود؟

آیا نسل جدید Galaxy A5 با دوربین دوگانه معرفی می‏‌شود؟

به تازگی دستگاهی با شماره مدل SM-A5300 در گیک‌بنچ روئت شده است که احتمال دارد نسل جدید گوشی A5 باشد و از دوربینی دوگانه بهره ببرد.
۱۳۹۶/۶/۱

سامسونگ  در ماه‌های آتی آماده عرضه گوشی‌های جدید میان‌رده خود می‌شود. مشخصات جدیدی برای مدل جدیدی از سامسونگ با نام SM-A5300 به تازگی در Geekbench، از معتبرترین پایگاه‌های بنچمارک گوشی‌های هوشمند، مطرح شده است. با در نظر گرفتن نام این گوشی ممکن است این محصول جانشین مدل 2017 گلکسی ای 5 به شماره مدل SM-A5200 باشد.

دستگاه تست شده، اندروید 7.1.1  نوقا را به عنوان سیستم عامل در خود دارد و توسط ،Snapdragon 660 که نسل جدید و قوی‌تر 600 Qualcomm Snapdragon است، قدرت می‌گیرد.

image

برخی از ویژگی‌های قابل توجه تراشه جدید این تلفن همراه شامل بلوتوث 5، سرعت فوق العاده سریع LTE و پشتیبانی از دوربین های دوگانه است که احتمال دارد این گوشی را تبدیل به یکی از اولین میان رده‌های سامسونگ با چنین ترکیب دوربینی کند.  بخش حافظه رم از مشخصات این گوشی همچنین نشان می دهد که 6 گیگابایت حافظه RAM دارد. برای مقایسه، Galaxy A5 (2017) با یک پردازنده Exynos 7880، 3 گیگابایت رم و یک سنسور دوربین اصلی 16 مگاپیکسلی عرضه می‌شود. با توجه به این مشخصات مبهم، دستگاه تست شده می‌تواند با نام  A5 (2018) عرضه شود یا نوعی نسخه Pro از خانواده A برای بازار چین باشد.

با این حال، توصیه می شود این اطلاعات را با دید تردید و شک نگاه کنید، زیرا دست بردن در اطلاعات پنچ مارک سخت نیست و شایعات در مورد اعضای آینده‌ سری A در حال حاضر بسیار کم است.

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (2 نظر)

fazel

۱۳۹۶/۶/۱
از کی تا حالا سامسونگ دست دل باز شده!! 6گیگ رم واسه یه میانرده؟

خودم

۱۳۹۶/۶/۱
مطمئن باشید. یهو نمی پره روی ۶ گیگ رم. پس نمیتونه a5 مدل ۲۰۱۸ باشه