خانهاخبار
11 گوشی چینی پرطرفدار در بازار ایران (بخش اول شهریور 96)

11 گوشی چینی پرطرفدار در بازار ایران (بخش اول شهریور 96)

در این مطلب قصد داریم 11 گوشی پرطرفداری که اصالت برندشان چینی است را به شما معرفی کنیم.
۱۳۹۶/۶/۲

هر خریداری با شنیدن گوشی چینی دلسرد می‌شود اما به غیر از یکی دو برند مابقی تولید گوشی‌های خود را به چین سپرده‌اند و تقریبا گوشی نمی‌توانید پیدا کنید که ساخت چین نباشد. در این میان برندهایی هم هستند که اصلیتشان چینی است و از قضا کیفیت خوبی هم دارند.

Huawei

با محبوب‌ترین برند چینی بازار ایران یعنی هوآوی شروع می‌کنیم.

Honor 8 Lite

image

آنر 8 لایت در قسمت سخت افزاری شباهت زیادی به هوآوی پی 8 نسخه 2017 دارد و در قسمت طراحی نیز همچنان تا حدود زیادی اصالت آنر 8 را حفظ کرده است.

قیمت: 710.000 تومان

Honor 5x

image

مهم‌ترین برگ برنده‌های این گوشی، در رقابت با دیگر گوشی‌های ارزان‌قیمت، بدنه تمام فلزی و سنسور اثرانگشت هستند.

قیمت: 600.000 تومان

P10 Lite

image

پی 10 لایت بدون شک امکاناتی دارد که از یک گوشی میان رده و ارزان‌قیمت انتظارش را ندارید. باتری بسیار خوب درزمینهٔ شارژ دهی، اندازه مناسب و ضخامت کم، عملکرد قابل‌قبول سخت‌افزار و رم 4 گیگابایتی از جمله ویژگی‌های بسیار خوب این گوشی به شمار می‌روند.

قیمت: 980.000 تومان

P10

image

طراحی زیبا و شیک و از همه مهم‌تر خوش‌دست بودن و جمع‌وجور بودنش نسبت به رقبا P10 را به گوشی‌ای تبدیل کرده است.

قیمت: 1.830.000 تومان

Xiaomi

شیامی یکی دیگر از برندهای چینی است که به غیر از موبایل سایر لوازم دیجیتال را نیز تولید می‌کند. این برند در زمان کم توانسته است جای خود را در بین کاربران ایرانی باز کند.

Mi 5

image

طراحی Mi 5 بسیار شبیه گوشی‌های Mi Note و Galaxy Note5 است. بدنه آن از ترکیب فلز و شیشه ساخته شده و لبه‌هایش در پنل پشتی، برای خوش دست‌تر شدن، اندکی انحنا دارد.

قیمت: 1.000.000 تومان

Mi note 2

image

Mi Note 2 هم زیباست و هم قدرت سخت‌افزاری بالایی دارد. اگر شیائومی کمی روی صفحه نمایش آن سرمایه‌گذاری بیشتری می‌کرد می‌توانست ادعا کند پرقدرت‌ترین گوشی بازار را تولید کرده است.

قیمت: 1.700.000 تومان

Mi note4

image

اگر به دنبال خرید محصولی ارزان قیمت یا گوشی دوم هستید این شیائومی به‌راحتی می‌تواند در بالای لیست خریدتان قرار بگیرد. با پرداخت مبلغی حدود 700 هزار تومان گوشی با صفحه‌نمایش بزرگ، بدنه فلزی، پشتیبانی از دو سیم‌کارت هم‌زمان و درنهایت باتری پرقدرت دارید.

قیمت: 760.000 تومان

Mi 4i

image

Xiaomi Mi 4i ازجمله محصولات باکیفیت و زیبای این شرکت چینی است که به نمایشگری با تراکم پیکسلی بالا برای دیدن فیلم و وب‌گردی مجهز شده است و از دو سیم‌کارت و شبکه‌‌ی 4G پشتیبانی می‌کند

قیمت: 460.000 تومان

Mi 4

image

پردازنده‌ی مرکزی این گوشی، چهار هسته‌ی قدرتمند دارد و در آن از تراشه‌ی اسنپ دراگون 801 استفاده شده است. این سیستم پردازش پردازنده با 3 گیگابایت حافظه‌ی رم همراه شده است تا امکان اجرای نرم‌افزاری سنگین را فراهم کند.

قیمت: 500.000 تومان

OnePlus

بعد از هواوی و شیامی بهترین گزینه چینی OnePlus است که البته به دلیل کم بودن در بازار و عدم داشتن متولی قانونی واردات کمتر دیده شده است.

OnePlus 5

image

وان پلاس ۵ را می‌توان سریع‌ترین گوشی اندرویدی حال حاضر عنوان کرد. این موضوع به لطف پردازنده‌ای قدرتمند و رابط کاربری سبک به دست آمده است. دوربین دوگانه‌ی این گوشی نیز شاید بهترین نمونه‌ی موجود نباشد، اما توانایی‌ها زیادی به همراه دارد.

قیمت: 2.380.000 تومان

OnePlus 3T

image

اگر داشتن یک گوشی زیبا باقدرت سخت‌افزاری بالا و عملکرد بدون نقص در کنار قیمت مقرون به‌صرفه برای شما اولویت دارد، بدون شک وان پلاس 3T انتخاب مناسبی است. مطمئنا از داشتنش پشیمان نمی‌شوید و از کار با آن لذت خواهید برد.

قیمت: 1.920.000 تومان

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (16 نظر)

محمد

۱۳۹۶/۹/۲۴
سلام خسته نباشید
میخواستم یه بررسی از گوشی دوجی اس ۶۰ ارائه بدین
در خود سایت رسمی دوجی تعاریف بسیار زیادی از گوشی اس ۶۰ کردن ولی برخی از خریداران ناراضی از گوشی به نظر میرسند. من واقعا گیج شدم و میخوام این گوشی رو بخرم اگه لطف کنید و یه بررسی از این گوشی ارائه بدین واقعا ممنون میشم و اگه میشه این بررسی واسه همگی کاربران باشه و یه ویدیو هم واسش درست کنید چون گوشی سرو صدای زیادی راه انذاخته و به نظر از ارزش بالایی برخورداره. ممنون خواهشا جواب منو بدین?.

amir

۱۳۹۶/۷/۱۳
به نظر من انر 8 و پی 9 پرطرفدار ترین گوشی های چینی هستن که فروش خیلی زیادی هم داشتند

حسین

۱۳۹۶/۶/۶
سلام،من شیائومی می 5 دارم در یک جمله: واقعا عالیه

رضا

۱۳۹۶/۶/۶
خخخخ این شیالومی ها و وان پلاس ها دست کیا هستش که ما نمیبینم اصلا فقط هواوی میبینیم هواوی بهترینشه

omid

۱۳۹۶/۶/۵
میت بهتره