خانهاخبار
شیائومی A1 روی وب‌سایت سازنده دیده شد

شیائومی A1 روی وب‌سایت سازنده دیده شد

شایعه‌های مختلفی درباره تولید یک گوشی میانرده شیائومی با مشخصات پیشرفته و سیستم‌عامل Android One منتشر شده. این گوشی که احتمالا Xiaomi A1 نام دارد، به‌مدت کوتاهی روی وب‌سایت رسمی کمپانی سازنده‌اش هم دیده شد.
۱۳۹۶/۵/۳۰

هفته گذشته شایعه‌هایی درباره احتمال تولید یک گوشی با سیستم‌عامل Android One توسط کمپانی شیائومی در فضای وب منتشر شد. امروز هم دستگاه مذکور که در وب‌سایت رسمی این سازنده دیده شده که صحت شایعه‌های قبلی را تا حدودی تأیید می‌کند. در شایعه‌های قبلی گفته شده بود که این گوشی تازه بر اساس یک گوشی هوشمند دیگر (Mi 5X) طراحی شده که شیائومی اخیرا از آن رونمایی کرده است. این شایعه‌ها همچنین ادعا کردند که گوشی مذکور در کمپانی شیائومی به نام Xiaomi A1 شناخته می‌شود. نکته جالب اینجاست که چنین دستگاهی به‌تازگی روی وب‌سایت رسمی شیائومی دیده شده بود و البته صفحه‌اش تنها پس از چند روز، حذف شد. این موضوع هم از نظر ما بر صحت شایعه‌ها اضافه می‌کند.

image

اگر شایعه‌ها درباره Xiaomi A1 درست باشد، مشخصات فنی آن نسبت به یک گوشی با سیستم‌عامل Android One کاملا پیشرفته به نظر می‌رسد. گفته می‌شود که Xiaomi A1 به پردازنده اسنپ‌دراگون 625، 4 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی مجهز شده است. همچنین شایعه شده که این گوشی بدنه‌ای از جنس فلز، صفحه‌نمایش 5.5 اینچی با وضوح تصویر فول اچ‌دی و باتری 3080 میلی‌آمپری دارد. دوربین اصلی دوتایی این گوشی به دو لنز 12 مگا پیکسلی مجهز شده و حسگر سلفی‌اش هم 8 مگا پیکسلی خواهد بود. این مشخصات نسبت به یک گوشی با سیستم‌عامل Android One و قیمت مناسب، کاملا مناسب و حرفه‌ای به نظر می‌رسد. همان‌طور که می‌دانید، Android One نسخه اصلی اندروید است که تنها از محیط نرم‌افزاری اندروید کمپانی گوگل بهره می‌برد و رابط کاربری هیچ سازنده دیگری آن را دستخوش تغییر نکرده است. همین ویژگی عدم دست‌کاری توسط سایر رابط‌های کاربری باعث محبوبیت گوشی‌های نکسوس و پیکسل شده است.

در حال حاضر تمام این اطلاعات و مشخصات در حد شایعه هستند و باید منتظر تأیید رسمی از سوی کمپانی شیائومی بمانیم. ازآنجاکه گوشی مذکور برای مدت کوتاهی روی وب‌سایت رسمی سازنده‌اش دیده شده، ممکن است که در آینده نزدیک شاهد انتشار اطلاعات تکمیلی درباره آن باشیم.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)