خانهاخبار
آذری جهرمی با کسب رأی اعتماد مجلس، وزیر ارتباطات دولت دوازدهم شد

آذری جهرمی با کسب رأی اعتماد مجلس، وزیر ارتباطات دولت دوازدهم شد

نمایندگان مجلس شورای اسلامی امروز به محمد جواد آذری جهرمی، به عنوان وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، رای اعتماد دادند تا از فردا کار خود را در دولت دوازدهم آغاز کند.
۱۳۹۶/۵/۲۹
image

محمد جواد آذری جهرمی با کسب 152 رای موافق از نمایندگان مجلس شورای اسلامی به عنوان وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات دولت دوازدهم انتخاب شد.

او زاده اولین سال دهه 60 است و در رشته مهندسی برق از دانشگاه صنعت آب و برق فارغ‌التحصیل شده است. جهرمی از سال 88 به مدت 5 سال در سمت مدیر کل امنیت سیستم‌های ارتباطی در سازمان تنظیم مقررات خدمت کرد و پس از آن به عضویت هیئت مدیر شرکت ارتباطات زیرساخت در آمد. آذری جهرمی از سال 95 به عنوان معاون وزیر ارتباطات انتخاب شد و در کنار واعظی در این وزارتخانه پرمخاطب کار کرد.

آذری جهرمی در برنامه‌ خود به توسعه اینترنت، استفاده از فناوری‌های جدید و همچنین توجه به استارتاپ‌ها تاکید کرده است. او که در شبکه‌های اجتماعی توییتر و اینستاگرام فعال است ارتباطات نزدیکی با کاربران دارد و قول داده است تا در دوران وزارت خود وضعیت اینترنت و شبکه موبایل کشور را بهبود بخشد.

  • تحریریه جی‌اس‌ام انتخاب آقای آذری جهرمی را به عنوان وزیر ارتباطات و فناوری ارتباطات تبریک می‌گوید و امیدوار است در 4 سال پیش رو پیشرفت‌های خوبی با هدایت ایشان در حوزه فناوری کشور صورت پذیرد.

 

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (2 نظر)

علیرضا

۱۳۹۶/۵/۲۹
ایشالا این یکی بتونه یه کاری بکنه

كیان مهر

۱۳۹۶/۵/۲۹
فكر نمیكنم در مورد اینترنت كار فوقالعاده ای بكنه همین حركت لاكپشتی رو ادامه میده