خانهاخبار
عرضه جهانی دستیار صوتی بیکسبی سامسونگ برای تمامی کاربران

عرضه جهانی دستیار صوتی بیکسبی سامسونگ برای تمامی کاربران

شرکت سامسونگ، به‌تازگی به‌روزرسانی‎های جدیدی را برای سرویس‌های مختلف دستیار صوتی بیکسبی عرضه کرده است که از فعال شدن زودهنگام این دستیار صوتی تا مدتی دیگر خبر می‌دهد.
۱۳۹۶/۵/۲۹

پس از گمانه‌زنی‌هایی مبنی بر احتمال عرضه دستیار صوتی بیکسبی برای کاربران گوشی‌های گلکسی اس 8 و گلکسی اس 8 پلاس در سراسر جهان، این شرکت به‎روزرسانی‌های جدیدی را برای برنامه‌های مختلف دستیار صوتی بیکسبی خود از جمله Bixby، Bixby PLM، Bixby Global Action و Bixby Dictation در تعدادی از بازارها منتشر کرده است. کاربران کشورهایی مانند انگلستان، آفریقای جنوبی، هند، هلند و آلمان ادعا می‌کنند که در فروشگاه اختصاصی سامسونگ، به‌روزرسانی‌های جدیدی برای برخی از سرویس‌های دستیار صوتی بیکسبی عرضه شده است.

image

بنابراین، منطقی است که فرض کنیم فرآیند عرضه جهانی دستیار صوتی بیکسبی آغاز شده و شاید تمامی ویژگی‌های دستیار صوتی جدید سامسونگ تا مدتی دیگر، فعال شود. توجه داشته باشید که دریافت به‌روزرسانی جدید، به منزله فعال شدن دستیار صوتی بیکسبی در این مناطق نیست اما به هرحال، می‌تواند نشانه‏ای مبنی بر فعال‌سازی دستیار صوتی بیکسبی در مناطق بیشتری باشد.

لازم به‌ذکر است که برخی از کاربران، ادعا می‌کنند ویژگی نوشتن متن با استفاده از صدا در کشور آلمان فعال شده و تنها کافی است دکمه «بیکسبی» روی کی‎برد پیش‌فرض سامسونگ را فشار دهید تا بتوانید متن را دیکته کنید.  

image

شرکت سامسونگ، دستیار صوتی بیکسبی را در سایر کشورها نیز عرضه خواهد کرد؛ هرچند، مشخص نیست که مراحل مقدماتی آن برای عرضه به‌روزرسانی‌های جدیدی برای سرویس‌های مختلف بیکسبی، چه زمانی آغاز می‌شود. پس از دریافت این به‎روزرسانی‌ها، ممکن است شرکت سامسونگ با تغییراتی در سرورهای اختصاص یافته به بیکسبی، دستیار صوتی هوشمند جدیدش را برای کاربران فعال کند.

باید توجه داشته باشید که دستیار صوتی بیکسبی، حتی در صورت عرضه جهانی، تنها از زبان انگلیسی پشتیبانی می‌کند و البته در کشور کره جنوبی، کاربران به زبان کره‌ای می‌توانند از دستیار صوتی سامسونگ استفاده کنند. با این‌حال، فعلاً مشخص نیست که زبان‌های دیگر دستیار صوتی بیکسبی چه زمانی فعال یا ارائه خواهد شد. اگر گزارش‌های مربوط را مدنظر قرار دهید؛ به‌نظر می‎رسد شرکت سامسونگ برای گسترش لیست زبان‌هایی که دستیار صوتی بیکسبی از آن پشتیبانی می‌کند، با مشکل مواجه شده است و نیروی کافی را در اختیار ندارد تا بر محدودیت‏‌های دستیار صوتی بیکسبی غلبه کند.

image

سامسونگ، مدتی پیش پس از ارائه یک طرح آزمایشی، دستیار صوتی بیکسبی را برای کاربران گوشی‌های پرچم‏دار گلکسی اس 8 و گلکسی اس 8 پلاس در ایالات متحده فعال کرده است. همان‌طور که اشاره شد، در کره جنوبی کاربران هم‌اکنون می‌توانند از ویژگی‌‏های دستیار صوتی بیکسبی استفاده نمایند. دستیار صوتی بیکسبی تنها برای گوشی‌های گلکسی اس 8 و گلکسی اس 8 پلاس درنظر گرفته شده است و البته، گلکسی نوت 8 نیز با پشتیبانی از این دستیار صوتی عرضه خواهد شد.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (5 نظر)

امید عقربی

۱۳۹۶/۵/۲۹
این آپدیت ها دیروز برای من هم اومد و خوشحال که بیکسبی دار شدیم ولی تغییر نکرده فعلا گوشی من ویتنامه

Hadi

۱۳۹۶/۵/۲۹
برا منم رو اس ۸ پلاس این آپدیت ها انجام شد.ولی تست نکردم ببینم چجوره

reza

۱۳۹۶/۵/۲۹
دوست عزیز آلمان و انگلستان کجا بود من خودم هم این آپدیت هارو دریافت کردم

ارسی

۱۳۹۶/۵/۲۹
دیروز هم reminder و هم خود بیکسبی آبدیت اومد از طریق گلکسی اپ.
ولی ابدا هیچ تغییری ندیدم و فعلا فقط صفحه کارت هاش فهاله.
اس۸ دوسیم دارم برای ایردن.احتمال دارهip ایران غیر فعال باشه؟؟؟؟
اگه اینطوره پس آبدیت چیه؟؟؟

Erfan

۱۳۹۶/۵/۲۹
من این برنانه هارو نصب کردم ولی بازم کار نمیکنه کی فعال میشن؟