خانهاخبار
طراحی ظاهری iPhone 7S و 7S Plus لو رفت

طراحی ظاهری iPhone 7S و 7S Plus لو رفت

اپل قرار است به‌زودی سه نسخه تازه از آیفون را معرفی کند. 7S و 7S Plus دو نسخه از این گوشی‌ها هستند که تصاویر تازه‌ای از طراحی ظاهری‌شان امروز لو رفته است
۱۳۹۶/۵/۲۹

کمپانی اپل قرار است سه گوشی iPhone 8, iPhone 7S و iPhone 7S Plus را پاییز امسال رسما معرفی کند. در این میان، iPhone 8 مدت‌هاست در معرض شایعه‌های مختلف قرار گرفته چراکه این نسخه جدیدترین پیشکش اپل در سال 2017 به شمار می‌رود. البته iPhone 7S و iPhone 7S plus هم قرار است نسبت به نسخه پایه پارسال، در موارد متعددی بهبود پیدا کنند. حدس و گمان‌های مختلفی درباره این نسخه‌های تازه S تابه‌حال در قالب اخبار و شایعه‌های مختلف لو رفته و امروز هم اطلاعات تازه‌ای در این مورد به دستمان رسیده است.

یک منبع آگاه که به اطلاعات تولید آیفون هم نزدیک است، تصاویر CAD مختلفی از iPhone 7S و iPhone 7S Plus منتشر کرده و چند ویژگی کلیدی آن‌ها را لو داده است.

این تصاویر تازه، طراحی کاملا آشنایی را از آیفون به نمایش می‌گذارند. تقریبا تمام جزئیات در همان موقعیتی که انتظار داشتیم، قرار گرفته‌اند. iPhone 7S Plus به ماژول دوربین با لنز دوگانه مجهز شده درحالی‌که 7S تنها یک لنز در پنل پشتی‌اش دارد و هیچ جزئیاتی در حاشیه پایین صفحه‌شان دستخوش تغییر نشده است.

دکمه فیزیکی خانه در حاشیه پایین صفحه این دو گوشی تعبیه شده، دکمه‌های تنظیم و قطع صدا در کناره سمت چپ قرار گرفته‌اند و دکمه پاور هم در کناره سمت راست است. حتی حسگرها هم در همان موقعیت قبلی خودشان (مانند iPhone 7) هستند. iPhone 7S و 7S Plus هم مانند iPhone 7 دو حسگر در حاشیه بالای صفحه‌نمایش دارند. ظاهرا این دو نسخه هم قرار است مانند تمام دستگاه‌های ساخت 2014 به بعد این کمپانی، از صفحه‌نمایش LCD بهره ببرند.

در این تصاویر همچنین شاهد یک شکل دایره‌ای در میان پنل پشتی هستیم و یک قسمت مستطیل کوچک‌تر هم زیر آن دیده می‎شود. حدس می‌زنیم که اپل قرار است لوگوی و مشخصات قانونی را در این قسمت‌ها درج کند.

در نسخه 7S هم ظاهرا قرار است مانند سایر نسخه‌های S قبلی، هیچ تغییر بزرگی ایجاد نشود. اغلب تغییرات و بهبودهای آن در مشخصات فنی و داخلی آن اتفاق می‌افتد و احتمالا تنها چند تغییر جزئی در طراحی ظاهری‌اش خواهیم دید.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (8 نظر)

Pouya

۱۳۹۶/۵/۳۰
سلام اگه پولش برات مهم نیس که وایسا برا 7s اگه مهمه همین سون پلاسو بخر قیمتشم نمیددنم وقتی هنوز 7s نیومده که نمیشه گفت چنده ولی تو حدود ۴ تومن روش حساب کن

سپهر

۱۳۹۶/۵/۲۹
فک کنم قسمت طراحی گوشی آیفون تو اتاقشون نشستن دارن موشک بازی می کنن این که شبیه همون قبلیه/"

ایمی

۱۳۹۶/۵/۲۹
لطفا راهنمایی کنید
من الان 7 پلاس بخرم
یا صبر کنم 7s پلاس بخرم؟
چقدر تفاوت قیمت دارند؟

جاسم

۱۳۹۶/۵/۲۹
تو دستم ی.v20 خداییش هرچی فکر میکنم ببینم. ایا این. بقول شما. با اصالت و قدرت مند بیش از حد اصالتی نشده جوری ک همه نسلاش ی شکل مس اینه ک. 20 سال زندگی کنی و بابا و بابابزرگو بچه و نوه و نتیجه ی شکل و ی ظاهر فقط یکیش. قدش بلند تر میشه یکیش. کوتاه تر یکم تغیر خداییش یکم یییییکم یعنییییی اینقد سخت خوب بابا قالب جدید بخر. اجرم میخواستی درست کنی. قالبای قدیمیت خراب شده بودن تاحالا

abbas.ipa

۱۳۹۶/۵/۲۹
تو دست ما ی غوله تو دست تورو نمیدونم ???