خانهاخبار
برترین‌های سامسونگ، ال‌جی، سونی و بیشتر؛ انتظارات ما از IFA 2017

برترین‌های سامسونگ، ال‌جی، سونی و بیشتر؛ انتظارات ما از IFA 2017

اگر از عاشقان تکنولوژی و موبایل‌های هوشمند باشید، قطعا برنامه‌های خود را برای سومین هفته شهریور ماه و نمایشگاه بین‌المللی ارتباطات رادیویی، IFA، آماده کرده‌اید. نمایشگاهی که هر ساله با معرفی برترین موبایل‌های هوشمند کمپانی‌های بزرگ برگذار می‌شود و امسال هم با معرفی V30 ال‌جی و... حال و هوای خاصی خواهد‌ داشت.
۱۳۹۶/۶/۷
image

ایفا 2017 از 31 اوت (برابر با 9 شهریور) در برلین آلمان آغاز می‌شود و به‌طور معمول بسیاری از شرکت‌‌های بزرگ سازنده موبایل‌های هوشمند آخرین محصولات خود را در آن به‌نمایش می‌گذارند. امسال هم سامسونگ، ال‌جی و سونی در کنار سایرین به معرفی آخرین گوشی‌های خود می‌پردازند که از قضا تقریبا همه اطلاعات مربوط به آن‌ها را داریم! در این مطلب نگاهی به انتظاراتمان از نمایشگاه امسال خواهیم داشت.

LG

image

ال‌جی امسال با V30 حرف‌های زیادی برای گفتن دارد. تیزر‌ها تا همین‌جا همخوانی بسیاری با انتظارات ما از این موبایل قدرتمند داشته‌اند.

برای کسانی که با سری V ال‌جی آشنا نیستند، V10 و V20 گوشی‌های پیشین این سری در سال‌های 2015 و 2016 عرضه شدند و با دارا بودن ویژگی‌های متفاوت مثل صفحه نمایش دوم، بدنه مقاوم و بلندگو‌های قوی در کنار سخت‌افزار قدرتمند، در بین موبایل‌های بالارده و محبوب ال‌جی قرار گرفتند. مدل امسال اما پایندی بیشتری به سنت‌ها دارد و تمرکزش بر کارکرد، لبه‌های باریک صفحه‌نمایش، سخت‌افزار قدرتمند و ویژگیهای مالتی‌مدیا است و در کنار حفظ برتری‌ها سعی در گسترش بازار هدف خود دارد. همه این‌ها V30 را به موبایلی درخور توجه تبدیل کرده.

از آنجا که سری Q ال‌جی به‌طور رسمی معرفی شده است، انتظار داریم +Q6 ، Q6 و Q6a را در غرفه ال‌جی ببینیم.

SAMSUNG

هرچند Note 8 روز گذشته و در رویدادی جداگانه معرفی شد، اما مطمئنیم در غرفه ایفا سامسونگ هم حضور خواهد داشت و اطلاعات بیشتری از آن دریافت می‌کنیم. شایعاتی هم مبنی بر معرفی تعدادی موبایل میان‌رده با دوربین دوگانه در آینده نزدیک وجود دارد که احتمالا مربوط به سری GALAXY C سامسونگ است، سری طراحی شده مخصوص بازار‌های آسیا که احتمالا به همین دلیل در ایفا معرفی نخواهند شد.

در بخش گجت‌های پوشیدنی هم زمان تازه‌سازی سری Gear است. در ادامه رویداد Unpacked دستبند Gear Fit 2 Pro هم بی سروصدا معرفی شد که احتمالا در ایفا اطلاعات بیشتری از آن دریافت می‌کنیم. تا کنون حتی شایعه‌ای هم مبنی بر معرفی Gear S4 نبوده اما هیچ چیز غیرممکن نیست.

علاوه بر این‌ها احتمال معرفی یک تبلت جدید هم وجود دارد که احتمالا در مراحل اولیه طراحی و تولید است.

SONY

image

درست مانند ال‌جی، سونی هم در 31 اوت (9 شهریور) برنامه دارد و انتظار می‌رود حداقل یک پرچمدار جدید معرفی کند. پرچمدار جدید احتمالا دنباله XZ خواهد بود و XZ1 نام خواهد گرفت. همچنین به‌نظر می‌رسد سونی در حال آماده سازی مدل کوچکتر این موبایل با اندازه کوچکتر، ویژگی‌های مشابه و نام XZ1 Compact است.

LENOVO/MOTOROLA

image

31 اوت قطعا روز شلوغی خواهد بود، چراکه لنوو هم کنفرانس خبری خود را در این تاریخ برگذار می‌کند. متاسفانه کنفرانس خبر چندانی از تلفن‌‌های هوشمند نخواهد داشت. لنوو مدتی پیش تیزر تبلیغاتی IFA 2017 اش را منتشر کرد که یک هدست واقعیت ترکیبی (Mixed Reality) و محصول جدید سری Youga را نشان می‌داد. موتورولا هم احتمالا محصول خاصی برای ارائه نخواهد داشت.

HUAWEI

هوآوی در نمایشگاه سال گذشته IFA دو موبایل میان‌رده معرفی کرد، Nova و Nova Plus. همچنین تبلت مالتی‌مدیا MediaPad M3 هم در میانه مراسم سال پیش معرفی شد. برنامه امسال هوآوی برای ایفا مشخص نیست، اما در تاریخ 2 سپتامبر (شنبه 11 شهریور) یک نطق اصلی خواهد داشت.

انتظار می‌رود هوآوی طی ماه‌های آینده فبلت بالارده خود Mate 10 را عرضه کند، اما این عرضه احتمالا اواخر 2017 رخ خواهد داد و در IFA خبری از آن نخواهد بود.

HTC

در گذشته htc محصولاتش را در IFA معرفی می‌کرد. امسال htc در بخش تجاری نمایشگاه حضور ندارد، اما ممکن است اطلاعاتی از موبایل آینده خود و تاریخ معرفی‌اش بدهد. اچ‌تی‌سی مشغول کار روی موبایل میان‌رده جدید خود با قابلیت اج‌سنس(قابلیت تشخیص فشار بدنه) است.

ASUS

image

ZenFone نام سری موبایل‌های ایسوس است و نسل چهارم آن طی ماه‌های آینده عرضه می‌شود. گوشی میان‌رده ZenFone 4V همین حالا هم در برخی نقاط رسما تایید شده، معرفی جهانی زن‌فون 4 اما تا به‌حال انجام نشده و ایفا می‌تواند مکان مناسبی باشد.

انتظار می‌رود پنج مدل از ZenFone 4 معرفی شود، که شامل یک مدل بالارده ZenFone 4 Pro و یک مدل با باتری بزرگ به نام ZenFone Max می‌شود.

‌BLACKBERRY

شایعات مبنی بر کار بلک‌بری روی دو موبایل با اسم رمز Krypton و Juno است. این اسامی توسط ایوان بلس، از افشاگران شناخته شده حوزه تلفن‌های هوشمند، فاش شده. اطلاعات بیشتری از این گوشی‌ها در دست نیست اما به‌نظر می‌رسد هر دو میان رده باشند، چراکه تنها چند ماه از عرضه پرچمدار بلک‌بری KEYOne می‌گذرد و خبری از معرفی در ایفا نیست. TCL شریک بلک‌بری در توسعه موبایل‌ها هم در ایفا حضور خواهد داشت که کمی ماجرا را مرموز می‌کند. به تازگی ویدیویی در مورد IFA 2017 از سوی آن‌ها منتشر شده که به یک معرفی اشاره می‌کند.

در هفته‌های آتی با پوشش نمایشگاه IFA 2017 همراه جی‌اس‌ام باشید.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)