خانهاخبار
شارپ در تلاش برای ساخت Aquos جدید با دوربین سلفی در پایین نمایشگر

شارپ در تلاش برای ساخت Aquos جدید با دوربین سلفی در پایین نمایشگر

به نظر می‌رسد که کمپانی شارپ پس از معرفی رسمی گوشی Aquos S2 در فکر تولید یک گوشی بدون حاشیه دیگر است. تصاویر رندر شده تازه‌ای از این گوشی منتشر شده که طراحی صفحه بدون حاشیه آن خبر می‎دهد
۱۳۹۶/۵/۲۷

تنها چند روز از معرفی رسمی گوشی تازه شارپ به نام Aquos S2 می‌گذرد که تصویر رندر شده دیگری از یک گوشی بدون حاشیه دیگر آن در فضای وب منتشر شده. این تصویر که در ابتدا روی وب‌سایتی اجتماعی چینی Weibo منتشر شد، گوشی مذکور را از سری Aquos با طراحی تقریبا بدون حاشیه به نمایش می‌گذارد. در این تصویر شاهد حاشیه نسبتا باریکی در پایین پنل جلو هستیم و به نظر می‌رسد که حسگر دوربین سلفی آن هم در حاشیه پایین تعبیه شده است. این گوشی به Aquos S2 شبیه است اما به نظر می‌رسد که نسبت نمایش آن از S2 هم بیشتر باشد. هر دو دوربین سلفی و دوربین اصلی آن هم متفاوت به نظر می‌رسند. همان‌طور که گفتیم، حسگر دوربین سلفی در این گوشی به‌جای قرار گرفتن در قسمت بالای پنل، در حاشیه پایین آن تعبیه شده و دوربین اصلی آن هم احتمالا تنها یک لنز دارد که دو فلش LED مجزا در دو طرف آن قرار گرفته‌اند. این گوشی ظاهرا فاقد حسگر اثرانگشت و کنترل ضربان قلب است.

image

از طرفی ممکن است این تصاویر لو رفته درواقع تصاویر کانسپت گوشی دیگری باشند هرچند منبع انتشار آن ادعا می‌کند که این تصاویر رندر شده متعلق به گوشی بعدی شارپ از سری Aquos است.

کمپانی شارپ مدت‌هاست که تلاش می‌کند طراحی بدون حاشیه را در گوشی‌های ساخت خودش اعمال کند و امسال هم بخت با آن‌ها یار بوده که این طراحی به ترند محبوب دنیای موبایل تبدیل شده است. سامسونگ و ال‌جی هم امسال با عرضه Galaxy S8، S8 Plus، G6 و سری Q این ترند محبوب را رواج دادند. انتظار می‌رود که اپل، شیائومی، هوآوی و سایر سازندگان تا آخر امسال گوشی‌های بدون حاشیه معرفی کنند و کمپانی شارپ هم آن‌ها در این مسیر همراهی کند. این طراحی‌های بدون حاشیه معمولا به صفحه‌نمایش‌های بلند و نسبت نمایش بزرگ‌تر ختم می‌شود و به نظر می‌رسد این گوشی تازه شارپ از سری Aquos هم چنین ویژگی داشته باشد. نسبت نمایش این گوشی ظاهرا 18:9 (2:1) است.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

فرهاد

۱۳۹۶/۵/۲۷
?