خانهاخبار
مشخصات گلکسی نوت 8 در بنچ‌مارک آنتوتو

مشخصات گلکسی نوت 8 در بنچ‌مارک آنتوتو

با توجه به اخبار پیشین، احتمالا در هفته پیش رو شاهد معرفی نسل جدید گلکسی نوت ۸ خواهیم بود. اما هر چه به زمان معرفی نزدیک‌تر می‌شویم، اطلاعات و جزئیات بیشتری از این گوشی منتشر می‌شود و این بار نوبت به تست آنتوتو رسیده تا ما را از مشخصات سخت افزاری نوت 8 مطمئن‌تر کند.
۱۳۹۶/۵/۲۵

تقریبا در تمامی خبرها و شایعات به مشخصات سخت افزاری یکسانی برای گلکسی نوت ۸ اشاره شده است و تقریبا همه چیز را درباره کهکشانی جدید کره‌ای‌ها می‌دانیم. اما اطلاعاتی که در بنچ‌مارک آنتوتو رویت شده‌ تقریبا ثابت می‌کند اکثر اطلاعات درباره مشخصات سخت افزاری این فبلت صحیح بوده است.

image

همان‌طور که در تصویر مشاهده می‌کنید، ظاهرا سامسونگ در گلکسی نوت ۸ از چیپست اسنپ دراگون ۸۳۵ به همراه ۶ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی استفاده کرده است. البته انتظار داریم که طبق روال همیشگی این شرکت، نسخه بهره مند از چیپ‌های کوالکام تنها در آمریکا عرضه شوند و در نسخه جهانی از چیپ اگزینوس ۸۸۹۵ ساخت خودش بهره بگیرد.

image

از جمله اطلاعات دیگری که در این تصویر به آن اشاره شده، استفاده از نمایش‌گری با رزولوشن عجیب ۲۲۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسل است که نسبت تصویر غیر عادی را ارایه می‌کند و احتمالا همانند رندرهایی که پیش‌تر از این گوشی منتشر شده بود، با یک فبلت بلندتر از نسل‌های قبل روبرو خواهیم شد. در شایعات اعلام شده بود که بالاخره سامسونگ در گلکسی نوت ۸ دوربین دوگانه را به دنیای پرچم‌داران خود می‌آورد، اما اکنون آنتوتو از وجود دوربین ۱۲ و ۸ مگاپیکسلی خبر می‌دهد که اشاره‌ای به دوربین سلفی نشده است و مشخص نیست که آیا این دو لنز برای دوربین اصلی ذکر شده‌اند یا یکی از آن‌ها مربوط به دوربین جلوی دستگاه است.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (11 نظر)

سعید

۱۳۹۶/۵/۲۹
کم سواد صفحه اینQHD ه.منظور از این عکس نسبت صفحه نمایشه.خیلی پرتی از موضوع خیلی

سعید

۱۳۹۶/۵/۲۸
هنگی جان صفحه نمایشش همون QHD ه اینی که اینجا نوشته واسه درک نسبت صفحه اس که امثال تو اینو نمیفهمن.البته اگه صفحهHD هم بزنه کیفیتش صد برابر بالاتر از ال سی دی منسوخ شده هنگ تی سیه.
در پایان اونی که هنگ میکنه هنگ تی سی چون سامسونگ با این واژه بیگانه اس

سعید

۱۳۹۶/۵/۲۸
کاش تو براشون طراحی میکردی حیف شد خخخخخ

سعید

۱۳۹۶/۵/۲۸
رزولیشنQHD داره بچه جان

Arya

۱۳۹۶/۵/۲۸
رزولوشنش واقعن تاسف اوره.?