خانهاخبار
آیا مچ‌بند تندرستی جدید سامسونگ در برابر آب مقاوم است؟

آیا مچ‌بند تندرستی جدید سامسونگ در برابر آب مقاوم است؟

به جرات باید گفت سامسونگ از پیشگامان تولید گجت‌های هوشمند است و اکثر رقیبان در پی دستیابی به فن‌آوری پیشرفته این شرکت هستند. سامسونگ نیز برای حفظ جایگاهش، با سرعت بیشتری در این زمینه گام برمی‌دارد. در ادامه با مچ‌بند جدید این کمپانی بیشتر آشنا می‌شویم.
۱۳۹۶/۵/۲۵

وب‌سایت VentureBeat از رونمایی رسمی سامسونگ از مچ‎بند سلامتی هوشمند Gear Fit2 Pro در 23 اوت خبر داد. جدیدترین مچ‎بند سلامتی سامسونگ در برابر آب تا عمق بیش از 5 متر مقاومت دارد و قابل سینک با اپلیکیشن Speedo On است. همان‌طور که می‌دانید این اپلیکیشن، ویژه شناگران طراحی شده و زمان صرف شده درهر دور را در اختیار شناگر قرار می‌دهد. این درحالی است که مدل فعلی مچ‌بند سلامتی سامسونگ(Gear Fit2 ) در برابر آب مقاوم نیست و این امر برگ برنده‌ای برای Gear Fit2 Pro به شمار می‌آید. از دیگر ویژگی‌های جالب این مچ‌بند، باید به ردیاب GPS و اجرای آفلاین موزیک‌های Spotify اشاره کرد.

ایوان بلاس معروف، پس از مدت‌ها تلاش، به تازگی به افشای جزئیات این مچ‌بند هوشمند در توئیترش پرداخته است. طبق داده‌های منتشر شده، «گیر فیت2 پرو» با سیستم عامل اندروید و iOS سازگار است. با خرید این محصول، سامسونگ حق اشتراک فروشگاه آنلاین Under Armour را به کاربران هدیه می‌کند.در این حالت، خرید محصولات فیت‌نس این فروشگاه بزرگ از هرجای دنیا میسر خواهد بود و خدمات ویژه‌ای نیز در اختیار مشترکان گذاشته می‌شود. سامسونگ در مدل جدید، توجه بیشتری به ظاهر داشته و حتی برای بهتر قرار گرفتن مچ‌بند روی مچ، از قلاب‌های ساعت مچی استفاده نموده است.

با این‌که هنوز خبری از زمان دقیق عرضه و قیمت این محصول در دست نیست، احتمال می‌رود هفته آینده در رویداد رسمی و مهم سامسونگ، علاوه بر رونمایی از گلکسی نوت 8 و دوربین واقعیت مجازی Gear، به رونمایی این محصول نیز پرداخته شود. 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)