خانهاخبار
علی‌رغم استفبال از U11، اچ تی سی همچنان زیان‌ده است

علی‌رغم استفبال از U11، اچ تی سی همچنان زیان‌ده است

گزارش مالی جدیدی اچ‌تی‌سی نشان می‌دهد این شرکت برای نهم دوره متوالی در زیان‌ به سر می‌برد و حتی فروش نسبتا خوبی یو 11 نیز نتوانسته کمکی به خارج شدن تایوانی‌ها از این وضعیت کند.
۱۳۹۶/۵/۲۴

گزارش مالی سه ماهه دوم 2017 شرکت اچ‌تی‌سی نشان می‌دهد این شرکت همچنان زیان‌ده است و استقبال مشتریان از U11 هم نتوانسته تایوانی‌ها را از این وضعیت نجات دهد.

در این گزارش درآمد HTC در سه دوم 2017 حدود 531 میلیون دلار ذکر شده است که حدود 53 میلیون دلار بیشتر از درآمد سه ماه اول این شرکت در سال 2017 است؛ با این حال هنوز تراز مالی شرکت منفی است.

image

اچ‌تی‌سی در سه ماهه‌ دوم امسال حدودا 64.3 میلیون دلار ضرر کرده است و این نهمین دوره، سه ماهه، متوالی است که تجارت این شرکت زیان‌ده است؛ یعنی بیش از 2 سال.

به گفته HTC فروش خوب U11 توانسته است 11 درصد بر درآمد شرکت در Q2 سال 2017 بیفزاید. همچنین کمتر بودن میزان زیان شرکت نسبت به دوره قبل را نیز می‌توان تحت تاثیر عرضه U11 تلقی کرد ولی نباید فروش کرد هرچقدر هم فروش U11 خوب باشد تجارت کلی این شرکت سودده نیست و دیر یا زود ممکن است سهامدارانش تصمیمات تلخی بگیرند.

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (72 نظر)

رضا

۱۳۹۶/۷/۲۰
بنجل ساز تایوانی (هنگ تی سی)
هرسال داره ضرر میده امیدوارم هرچی زودتر ورشکست بشه??????

محمد

۱۳۹۶/۶/۳
سعید اگه یو11بخری امکان داره تو جیبت خم بشه داداش این امکان اگه وجود داشت تا بحال گزارشاتش اومده بود شما گوشی های برند محبوبتون تو جیبتون ترکیدی ترسیدین نترس داداش این اچ تی سیه سامسونگ نیست

سعید

۱۳۹۶/۶/۱
شایان از نوشتن آندریود به جای اندروید مشخص شد همون کیهانی و اینکه هنوز نمیدونی واسه اس۶اندروید ۷اومده مشخصه کی گمراهه.اتفاقا هر ماه واسه اس۶اپدیت میاد.یو۱۱بهترین گوشی سال؟کدوم سال ؟کجا گفته بهترینه؟در بیشتر سایتها اس۸ بهترین انتخاب شده ولی با ورود نوت۸جایگاهو تقدیم میکنه به نوت.جهت اطلاع با وجود مشکل نوت۷به دلیل فروش خارق العاده اس۷سامسونگ رکورد سود دهی خودشو شکوند.بچه جان سامسونگ انقدر بزرگه که با یک مشکل مثل نوت هیچ اتفاقی واسش نمیوفته .همین الان اراده کنه صد تا شرکت کوچیک مثل هنگ تی سی رو میخره میذاره کنار

mani

۱۳۹۶/۵/۲۸
داری اشتباه میگی داداش :)))))))))))
ااحتمالا S8 منظورته
هنوز M8 توبازار جایگاهو کلاس خودشو داره

راد

۱۳۹۶/۵/۲۷
دیگه غولتون این بود که داره زیان میده وای به حال هنگ تی سی