خانهاخبار
عرضه P10 Plus هوآوی با رنگ مشکی براق آغاز شد

عرضه P10 Plus هوآوی با رنگ مشکی براق آغاز شد

P10 Plus از گوشی‌های امسال هوآوی است که فعلا تنها در چین عرضه شده است. این گوشی در 8 رنگ مختلف وارد بازار شده بود و یک رنگ تازه هم امروز به آن اضافه شد.
۱۳۹۶/۵/۲۴

گوشی هوآوی P10 Plus به رنگ مشکی براق از امروز در کشور چین عرضه شد. البته این گوشی پیش‌تر هم در بازار چین در رنگ‌های دیگر در دسترس قرار گرفته بود و فروش آن در فروشگاه‌های نماینده هوآوی آغاز شده بود. این نسخه هم به قیمت 734 دلار و دقیقا هم‌قیمت سایر نسخه‌های P10 Plus به فروش می‌رسد.

البته کمپانی هوآوی قبلا هم یک نسخه مشکی از این گوشی عرضه کرده بود و شاید بپرسید چه تفاوتی میان این دو نسخه مشکی وجود دارد. رنگ مشکی قبلی (Graphite Black) مات طراحی شده بود اما این مشکی تازه (Bright Black) نمای براقی دارد. همان‌طور که می‌دانید، کمپانی هوآوی در بازار موبایل آسیا نقش پررنگی دارد و احتمالا این گوشی را طی ماه‌های آینده در سایر کشورهای آسیایی هم عرضه خواهد کرد.

image

رنگ Bright Black یک رنگ تازه در نسخه‌های P10 Plus است اما تمام مشخصات فنی این گوشی با نسخه‌های قبلی، یکسان است. P10 Plus صفحه‌نمایش 5.5 اینچی از نوع LCD با وضوح تصویر 1440 در 2560 دارد و به پردازنده ساخت هوآوی یعنی HiSilicon Kirin 960 با CPU 8 هسته‌ای و پردازنده گرافیکی Mali-G71 مجهز شده است. این گوشی 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی دارد که با کارت حافظه جانبی تا 256 گیگابایت ارتقا می‌یابد. دوربین اصلی آن دوتایی است که یک لنز 20 مگا پیکسلی مونوکروم دارد و لنز 12 مگا پیکسلی دیگرش هم RGB است. هر دو لنز توسط Leica ساخته شده‌اند و دو فلش LED هم آن‌ها را همراهی می‌کنند. تصاویر سلفی در این گوشی توسط دوربین 8 مگا پیکسلی ساخت  Leica ثبت می‌شوند و باتری 3750 میلی‌آمپری‌ غیرقابل تعویضش هم به تکنولوژی شارژ سریع مجهز شده است.

سیستم‌عامل اندروید نوقا نسخه 7.0 به‌ورت پیش‌فرض روی P10 Plus نصب شده و از رابط کاربری EMUI 5.1 بهره می‌یرد. EMUI 5.1 درواقع تازه‌ترین نسخه از رابط کاربری ساخت کمپانی هوآوی است که سالهاست از آن در گوشی‌های ساخت خودش استفاده می‌کند. دکمه فیزیکی خانه در پنل جلو گوشی و در قسمت حاشیه پایین صفحه قرار دارد و میزبان حسگر اثرانگشت شده است. P10 Plus در رنگ‌های دیگری از جمله مشکی مات، 2 رنگ طلایی، نقره‌ای، رزگلد، سبز، آبی و سفید هم در دسترس قرار گرفته است.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

محمد

۱۳۹۶/۵/۲۴
امیدوارم هوآوی همچنان پیشرفت کنه چون واقعا لایق خرید محصولاتش هست و اگر رتبه داره از کیفیت خوب محصولاتشه اما متاسفانه بعد از پیشرفت هوآوی شاهد افزایش قیمت گوشی ها خواهیم بود اما میان رده های هوآوی خیلی عالیه و بهترین انتخاب برای کسانی هست که میخوان یه گوشی فوق العاده بخرن با قیمت مناسب و سخت افزار عالی و حتی کیفیت بالای دوربین.