خانهاخبار
میان‌رده جدید ZTE با قیمت 129دلاری معرفی شد

میان‌رده جدید ZTE با قیمت 129دلاری معرفی شد

برندهای چینی اخیرا جایگاه قابل قبولی در بازار جهانی کسب کرده‌اند. ZTEهم یکی از آن‌هاییست که به دنبال سهمی از این سفره است و نقطه قوت آن تولید گوشی‌هایی با امکانات بالا و قیمت بسیار پایین است. در همین راستا گوشی میان‌رده‌ای به نام Blade Z Max معرفی کرده که در ادامه به بررسی جزئیات آن می‌پردازیم.
۱۳۹۶/۵/۲۴

یکی از ویژگی‌های مهم ZTE این است که بدون حاشیه کار خود را دنبال می‌کند؛ تمام مدتی که در بازار اسمارت‌فون‌ها حضور داشته نه به درجات رفیعی دست یافته که حفظ کردنشان سخت باشد و نه در حال ضرردهی بوده است. چینی‌ها همیشه آهسته و پیوسته راه خود را دنبال کرده‌اند و این موضوع می‌تواند برند زد‌تی‌ای را در زمره کمپانی‌های موفق بازار قرار دهد. همان‌طور که از اصالت چینی آن می‌توان حدس زد، گوشی‌های قدرتمند با قیمت بسیار پایین از جمله مهم‌ترین مشخصه‌های زد‌تی‌ای هستند. امروز دوباره شاهد رونمایی از اسمارت‌فونی هستیم که مقایسه قیمت آن با امکاناتش ممکن است کاربران را شوکه کند. برای بررسی مشخصات فنی این گوشی با جی‌اس‌ام همراه باشید.

image

گوشی Blade Z Max امروز معرفی شد و مانند برادر بزرگ‌ترش، ZMax Pro، تنها در بازه زمانی خاصی و در فروشگاه‌های اپراتور MetroPCS به فروش می‌رسد. قیمت این گوشی در مقایسه با قیمت 100 دلاری ZMax Pro اندکی افزایش یافته و به 129دلار رسیده است؛ البته دقت داشته باشید که حتی با وجود این افزایش قیمت، بازهم جزو ارزان‌ترین میان‌رده‌های بازار است و در صورتی که وارد ایران شود باید قیمتی کمتر از 500هزار تومان داشته باشد.

image

زدمکس به لطف نمایشگر 6اینچی‌اش از بدنه بزرگی برخوردار است که در نگاه اول ممکن است اندکی برای نگه‌داشتن در دست، کاربران را با مشکل مواجه کند اما راه‌حل زدتی‌ای برای این مشکل هم جالب است؛ بدنه گوشی از ترکیب فریمی آلومینیومی و قاب پشتی با اصطکاک بالا طراحی شده تا از لیزخوردن آن جلوگیری کند.

یکی از عجیب‌ترین ویژگی‌های زدمکس این است که قاب پشتی آن میزبان دو سنسور دوربین است که یکی از آن‌ها دقت 16 و دیگری دقت 2 مگاپیکسلی دارد! بله درست شنیدید یکی از آن‌ها در حقیقت دوربینی 2 مگاپیکسلی است که ظاهرا تنها در عکس‌های ایستاده یا Portrait فعال می‌شود. قاب جلوی گوشی هم حاوی یک سنسور 8 مگاپیکسلی برای عکاسی سلفی است.

image

از جمله دیگر مشخصات آن باید به پردازنده اسنپدراگون 435، فضای رم 2 گیگابایتی، حافظه داخلی قابل ارتقا 32 گیگابایتی و نسخه دوم شارژ سریع کوالکام، Quick Charge 2.0، اشاره کرد. چیزی که توجه ما را بیشتر از همه به خود جلب کرد، باتری 4080 میلی‌آمپر ساعتی است. ترکیب سخت‌افزار میان‌رده و باتری عظیم الجثه می‌تواند کاربر را تا 2 روز از شارژ مجدد گوشی بی‌نیاز سازد. نقطه قوت دیگر این میان‌رده ارزان‌قیمت هم برخورداری از اندروید نوقا نسخه 7.1.1 است که در گوشی‌های ارزان‌قیمت بازار معمولا چنین چیزی مشاهده نمی‌شود.

نظر شما درباره گوشی‌های ZTE چیست؟ آیا تاکنون از محصولات این برند خرید کرده‌اید؟ آیا در صورت ورود Blade ZMax به ایران، جایی در سبد خرید شما خواهد داشت؟

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (3 نظر)

احمد

۱۳۹۶/۵/۲۵
زد تی است دیگر!
من برند نوبیا زیر برند زد تی ای رو استفاده کردم و در کیفیت و اصالت بی نظیره!

Keyhan

۱۳۹۶/۵/۲۵
من سه ساله که پرچمدارای حرفه ای این برندو دنبال میکنم و طراحی و مسخصاتشونو خیلی دوس دارم اما متاسفانه وارد بازار ایران‌ نمیشن. اینم با این قیمت عالیه

ارش

۱۳۹۶/۵/۲۴
از فورجی پلاس هم پشتیبانی میکنه..این همه مشخصات فقط 130 دلار؟ محاله