خانهاخبار
اندروید O، آخرین آپدیت بزرگ برای وان‌پلاس 3 و 3T

اندروید O، آخرین آپدیت بزرگ برای وان‌پلاس 3 و 3T

در پی تقاضای بسیار زیاد کاربران گوشی‌های وان‌پلاس 3 و وان‌پلاس 3T، کمپانی وان‌پلاس برای جلب رضایت آن‌ها، قصد دارد سیستم عامل محصولاتش را به روز رسانی کند. در ادامه با جی اس ام باشید.
۱۳۹۶/۵/۲۲

حتما بیشتر طرفداران محصولات وان‌پلاس به یاد دارند که در آغاز برای خرید گوشی‌های وان‌پلاس 2 و وان‌پلاس ایکس، دریافت دعوتنامه ضروری بود و درعوض، خریداران، انتظار داشتند گوشی‌هایشان به اندروید نوقا آپدیت شود.

image

در این صورت اگر کمپانی وان‌پلاس به خواسته کاربران توجهی نداشت، بی‌شک کاربران از محصولات این کمپانی روی برمی‌گرداندند. وان‌پلاس با درک این موضوع تصمیم گرفت که سیستم عامل گوشی‌های OP 2 و OP X را به اندروید نوقا آپدیت نماید.

در ادامه سیاست‌های این شرکت و برای جلوگیری از سردرگمی کاربران، وان‌پلاس به شفاف‌سازی خط مشی‌های این کمپانی برای به روز رسانی محصولاتش پرداخت.

به همین دلیل سرپرست بخش تولید محصول، در گزارشی، از آپدیت سیستم عامل وان‌پلاس 3 و وان‌پلاس 3T به اندروید O خبر داد و اظهار داشت این آخرین و بزرگترین پروژه به‌روز رسانی برای این دو محصول به شمار می‌رود.

او در ادامه گفت: هرچند اندروید O آخرین آپدیت سیستم عامل این دو گوشی‌ است، وان‌پلاس در آینده نیز برای بسته امنیتی و اپلیکیشن‌های وان‌پلاس 3 و وان‌پلاس 3T آپدیت‎هایی در نظر گرفته است. به گفته او، پس از آپدیت این گوشی‌ها به اندروید O، سیستم عامل اکسیژن به OP5 منتقل می‌شود.

در این صورت، اگر از دارندگان OP5 هستید، لذت کار با دو اندروید جدید را تا سال آینده تجربه خواهید نمود.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)