خانهاخبار
اطلاعات جدید از آیفون 8 در فر‌م‌ور بلندگوی HomePod اپل

اطلاعات جدید از آیفون 8 در فر‌م‌ور بلندگوی HomePod اپل

به‌تازگی، جزئیات جدیدی از قابلیت‌های نرم‌افزاری آیفون 8 و دکمه مجازی Home، به‎دست آمده است.
۱۳۹۶/۵/۲۱

از زمان انتشار اولین بلید از فرم‏ور بلندگوی هوشمند HomePod اپل، جزئیاتی پیرامون قابلیت‌های احتمالی آیفون 8 به‌‏دست آمده است. برای مثال، در حال‎حاضر می‏‌دانیم که آیفون 8 از طراحی بدون حاشیه استفاده خواهد کرد و تمامی پنل جلوی گوشی به نمایشگر اختصاص یافته است؛ البته اگر بتوانید از بریدگی بالای نمایشگر صرف‌نظر کنید. پرچم‏دار جدید اپل، هم‌چنین می‌تواند با رزولوشن 1080p و نرخ 240 فریم بر ثانیه، فیلم‌های «اسلوموشن» ثبت کند.

هم‎چنین، آیفون 8 با سیستم تشخیص چهره همراه خواهد بود که می‌تواند با شناسایی چهره کاربران، هویت آن‌ها را تأیید نماید. به‌تازگی نیز، اطلاعات جدیدی از آیفون 8 و قابلیت‌های نرم‎افزاری متنوعی که این محصول در اختیار کاربران قرار می‏‌دهد، به دست آمده است.

یک توسعه‎دهنده با نام Steve Troughton-Smith، کدهای فرم‌ور بلندگوی HomePod اپل را مورد ارزیابی قرار داده است و تلاش کرده تا اطلاعاتی را پیرامون دکمه نرم‌افزاری Home پیدا کند. براساس اطلاعات منتشر شده، هیچ API برای تغییر رنگ دکمه Home وجود ندارد و هم‎چنین، فضای اختصاص یافته به کلید Home که با نام Function Area می‌شناسیم، قابل تغییر اندازه است.

image

هم‌چنین، برنامه‌ها تنها در بخشی از صفحه‌نمایش اجرا خواهد شد؛ به عبارت بهتر، برنامه‌ها به صورت تمام صفحه اجرا نمی‌شود و همواره بخشی از پایین نمایشگر به کلید Home اختصاص می‌یابد. با این وجود، احتمالاً می‌توانید کلید Home را در حین اجرای بازی یا تماشای محتوای چند رسانه‎ای، مخفی کنید و تنها زمانی‏که مجدداً به آن نیاز داشتید، این کلید به انتهای نمایشگر باز می‌گردد؛ مشابه با گوشی‌های اندرویدی که در صورت اجرای بازی یا تماشای ویدئو، کلیدهای نرم‌افزاری از انتهای صفحه مخفی می‌‏شود.

اگر به خاطر داشته باشید، مدتی پیش اعلام شد که تنها 5.15 اینچ از صفحه‎نمایش قابل استفاده خواهد بود؛ باقی نمایشگر به کلید نرم‌افزاری Home در انتهای صفحه‌‏نمایش اختصاص یافته است. در مجموع، گفته می‏‌شود آیفون 8 به نمایشگر 5.8 اینچی مجهز خواهد بود.

هنوز برای قضاوت پیرامون شایعات منتشر شده، زود است اما انتظار می‌رود شرکت اپل در ماه سپتامبر، آیفون 8 را به همراه آیفون 7 اس و آیفون 7 اس پلاس معرفی نماید. برخلاف آیفون 8، در آیفون 7 اس و آیفون 7 اس پلاس خبری از طراحی بدون حاشیه نیست و طراحی این دو مدل مانند آیفون 7 و آیفون 7 پلاس خواهد بود که در سال 2016 عرضه شده است؛ با این‏‌حال، شرکت اپل هر سه مدل یعنی آیفون 4.7 اینچی، آیفون 5.5 اینچی و آیفون اولد با نمایشگر 5.8 اینچی را با بدنه‌ای از جنس شیشه عرضه خواهد کرد. 

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)