خانهاخبار
طراحی نهایی ساعت هوشمند Fitbit

طراحی نهایی ساعت هوشمند Fitbit

Fitbit قرار است تا اواخر سال 2017 یک ساعت هوشمند تازه معرفی کند. شایعه‌ها حاکی از آن است که این محصول نوین ترکیبی از ساعت هوشمند و مچ‌بند سلامتی خواهد بود.
۱۳۹۶/۵/۲۱

Fitbit پیش از آنکه محصولی را خودش عرضه کند، دو کمپانی Pebble و Vector Watch را خرید. قرار بود یک ساعت Fitbit جدید در سه‌ماهه دوم سال 2017 معرفی شود اما این کمپانی روز گذشته اعلام کرد که این گجت پوشیدنی تازه در سه‌ماهه چهارم امسال یعنی اواخر سال 2017 وارد بازار خواهد شد.

چند تصویر رندر شده از این ساعت هوشمند تازه در ماه مه در فضای وب منتشر شد. اگر آن تصاویر را قبلا دیده باشید، احتمالا این رندرهای تازه شما را متعجب نخواهند کرد.

این تصاویر در ابتدا توسط وب‌سایت Wareable منتشر شد و ساعت مذکور را در زوایای مختلف به نمایش گذاشت. در این تصاویر شاهد هستیم که ساعت هوشمند تازه Fitbit احتمالا در رنگ‌های مختلف ازجمله بدنه استیل با بندهای سرمه‌ای، بدنه رزگلد با بندهای آبی و بدنه تیره با بندهای مشکی تولید خواهد شد.

منبع انتشار این تصاویر تازه مدعی شده که این رندرها درواقع طراحی نهایی ساعت تازه Fitbit را نشان می‌دهند و ساعت مذکور با همین شکل و شمایل به عرضه خواهد رسید. لازم است این نکته را هم بگوییم که ساعت تازه Fitbit قرار است مانند ساعت هوشمند Fitbit Blaze از همان حسگر اپتیکال ضربان قلب و پیکربندی دکمه‌ها بهره گیرد.

ساعت هوشمند تازه Fitbit قرار است علاوه بر ویژگی‌های مرسوم ساعت‌های هوشمند، قابلیت‌های تناسب‌اندام و سلامت عمومی را هم ارائه کند. ازنظر نرم‌افزاری هم کمپانی Fitbit تائید کرده که این ساعت به سیستم‌عامل مخصوص Fitbit مجهز می‌شود اما کیت توسعه نرم‌افزاری (SDK) آن هم منتشر خواهد شد تا توسعه‌دهندگان بتوانند اپلیکیشن‌هایش را طراحی کنند. 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)