خانهاخبار
تماشا کنید: مقایسه ماکت آیفون 7s پلاس با آیفون 8 اپل

تماشا کنید: مقایسه ماکت آیفون 7s پلاس با آیفون 8 اپل

ویدئوی جدیدی در یوتیوب منتشر شده است که ماکت‌های آیفون 8 و آیفون 7s پلاس را براساس شایعات پیشین، با یک‎دیگر مقایسه می‌کند.
۱۳۹۶/۵/۲۰

در طی چند ماه گذشته، بیشتر توجه شایعه‎پردازان روی آیفون پرچم‌دار جدید اپل که با نام آیفون 8 شناخته می‎شود؛ متمرکز بوده و تصاویر کم‌تری از آیفون 7s و آیفون 7s پلاس به‌دست آمده است. یک ویدئو جدید در یوتیوب، ماکت‌های آیفون 8 و آیفون 7s پلاس را با یک‌دیگر مقایسه می‌کند.

در این ویدئو، جزئیات زیادی از آیفون‌های اپل وجود دارد؛ برای مثال، آیفون 8 به بدنه‌ای از جنس شیشه مجهز شده است زیرا از قابلیت شارژ بی‌سیم پشتیبانی می‎کند. هم‌چنین، دو آیفون 7s و آیفون 7s پلاس که قرار است با قیمت کم‎تری عرضه شود؛ به طور مشابه به بدنه‌ای از جنس شیشه مجهز شده‌اند زیرا این دو مدل نیز از شارژ بی‌سیم پشتیبانی خواهد کرد.

image

آیفون 7s پلاس، همان طرح سنتی را برای جای‌گیری سنسورهای دوربین به صورت افقی حفظ کرده است؛ در حالی‌که انتظار می‎رود آیفون 8 به دلیل پشتیبانی از قابلیت واقعیت افزوده، از یک دوربین دوگانه با چینش عمودی استفاده کند. هم‏چنین، این ویدئو رنگ‌بندی احتمالی آیفون‌های اپل را نشان می‌دهد که گفته می‌شود به سه رنگ محدود خواهد؛ از جمله رنگ طلایی مسی.

تفاوت‏‌های واقعی بین آیفون 8 و آیفون 7s پلاس، زمانی آشکار خواهد شد که به پنل جلوی گوشی نگاه کنید؛ طراحی آیفون 7s پلاس به آیفون‌های 2016، 2015 و حتی 2014 اپل بیش از اندازه شباهت دارد. آیفون 8 نیز از یک نمایشگر با حداقل حاشیه استفاده می‌کند و به پنل OLED مجهز شده است.

ویدئو تازه منتشر شده، ابعاد آیفون 7s پلاس را با آیفون 8 مقایسه می‌کند؛ همان‌طور که مشاهده می‌شود، پرچم‏دار جدید اپل با اینکه به نمایشگری با اندازه بزرگ‌تر مجهز شده است، کوچک‌تر از آیفون 7s پلاس با صفحه‌نمایش 5.5 اینچی خواهد بود. هم‌چنین، آیفون 7s پلاس تفاوت چندانی از نظر اندازه با نسل قبل خود یعنی آیفون 7 پلاس ندارد.

یکی از نگرانی‌هایی که پیرامون آیفون‏‌های امسال وجود دارد، مربوط به نحوه نام‌گذاری آن‌ها است؛ همان‎طور که می‌دانید، شرکت اپل حداقل تغییرات را برای آیفون‌های سری «s» درنظر می‌گیرد اما امسال، دو آیفون جدید 4.7 و 5.5 اینچی با بدنه شیشه‎ای عرضه خواهند شد. از طرفی، آیفون 8 با تغییرات چشمگیر همراه بوده است و نمی‌دانیم که اپل، دو سری از آیفون‌های جدید خود را به صورت هم‏‌زمان معرفی خواهد کرد یا مطابق با شایعات گذشته، آیفون بدون حاشیه و OLED اپل، با نام «آیفون پرو» یا «آیفون ادیشن» راهی بازار می‌‏شود.

آیفون 7s، 7s پلاس و آیفون 8 به صورت هم‏زمان در رویداد اختصاصی اپل در ماه سپتامبر (شهریور) معرفی خواهد شد و انتظار می‌‏رود عرضه اولیه آیفون 8 با محدودیت‌‏هایی همراه باشد.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)