خانهاخبار
پرچم‌دار Honor 9 هوآوی در سه رنگ جدید عرضه خواهد شد

پرچم‌دار Honor 9 هوآوی در سه رنگ جدید عرضه خواهد شد

به‌تازگی، اطلاعات جدیدی مبنی بر عرضه گوشی پرچم‌‏دار Honor 9 در رنگ‌های جدید، به‎دست آمده است. به‎نظر می‎رسد شرکت هوآوی، به‎زودی رنگ‌های جدید Honor 9 را به صورت محدود معرفی خواهد کرد.
۱۳۹۶/۵/۱۹

گوشی Honor 9 در حال‌حاضر در رنگ‌های مشکی، خاکستری، طلایی و آبی عرضه می‌شود؛ با این‏‌حال، به‌نظر می‌رسد شرکت هوآوی مصمم است تا پرچم‏دار جدید خود را در رنگ‎های بیشتری عرضه کند. به همین جهت، تصاویر جدیدی به‌‏دست آمده است که از عرضه Honor 9 در سه رنگ زرد، قرمز و نارنجی خبر می‎دهد.

image

هنوز مشخص نیست تصاویر تازه منتشر شده تا چه اندازه واقعیت دارد؛ با این‌حال، به‎نظر می‌رسد که این تصاویر رندرهای رسمی مربوط به گوشی Honor 9 هوآوی باشد. گوشی پرچم‏دار جدید ساب‌‏برند Honor هواوی، به فروش خوبی دست یافته و مورد توجه کاربران قرار گرفته است؛ شرکت سازنده توانست بیشتر از 1 میلیون واحد از گوشی پرچم‎دار جدید خود را تنها در طی 28 روز به فروش برساند که یک رکورد برای ساب‌‏برند Honor محسوب می‌شود.

 با این‌‏حال، رنگ‌بندی جدید گوشی‌های پرچم‏دار ساب‌برند Honor هواوی، روشن است و حتی در صورتی‎که این رنگ‌ها به بازار عرضه شود؛ ساب‌برند Honor، این مدل‌‏ها را به احتمال زیاد به صورت محدود عرضه خواهد کرد زیرا خانم‎ها تمایل بیشتری به خرید گوشی‎های هوشمند با رنگ روشن دارند. هرچند، این امکان وجود دارد که تصاویر فاش شده، توسط فردی طراحی شده باشد؛ به همین جهت، باید به خبر عرضه Honor 9 در رنگ‌های جدید با دیده شک و تردید نگریست.

image

گوشی پرچم‌دار Honor 9، چند ماه پیش عرضه شده است اما از نظر مشخصات سخت‌افزاری، یکی از بهترین‌های بازار محسوب می‎شود. این مدل رده‏بالا، از یک نمایشگر 5.15 اینچی با رزولوشن فول اچ‌‏دی استفاده می‎کند و تراشه Kirin 960 با هشت هسته پردازشی، قلب تپنده پرچم‏دار جدید ساب‏برند Honor است.

Honor 9 در دو نسخه مختلف عرضه می‌شود؛ مدل پایه به چهار گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی مجهز شده است و در صورتی‏که تمایل دارد تا محتویات بیشتری را روی گوشی خود ذخیره کنید، می‌توانید نسخه رده‌‏بالای Honor 9 را با شش گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی خریداری نمایید؛ البته به تفاوت قیمتی این دو مدل نیز باید توجه داشته باشید.

image

پرچم‏دار جدید برند Honor، به دوربین اصلی با دو شاتر 20 و 16 مگاپیکسلی مجهز شده است و از زوم هیبریدی پشتیبانی می‎کند؛ با این‎حال، خبری از همکاری لایکا و هوآوی برای توسعه دوربین اصلی نیست. برای ثبت تصاویر سلفی و برقراری تماس‌های تصویری نیز، یک شاتر 8 مگاپیکسلی در حاشیه بالای نمایشگر جای گرفته است. انرژی لازم برای گوشی Honor 9 توسط یک باتری با ظرفیت 3200 میلی‎آمپر ساعت تأمین می‌شود و سیستم‎عامل اندروید نوقا 7.1 با پوسته EMUI 5.1 شخصی‌سازی شده است.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (6 نظر)

مانی

۱۳۹۶/۸/۱۵
4-64
6-128

حسام

۱۳۹۶/۵/۱۹
کی میاد تو ایران؟

رضا

۱۳۹۶/۵/۱۹
کِی وارد ایران میشه؟معلوم نیس؟

Samuel1987

۱۳۹۶/۵/۱۹
Honor 8 که خیلی خوب بود ...

tv

۱۳۹۶/۵/۱۹
به این میگن رنگ های متنوع! بهتره بقیه گوشی سازها یاد بگیرند و از کلید کردن بر روی رنگ مشکی و نقره ای و طلایی دست بکشند