خانهاخبار
آغاز انتشار اندروید نوقا برای (Galaxy A7 (2017

آغاز انتشار اندروید نوقا برای (Galaxy A7 (2017

سامسونگ شروع به انتشار آخرین نسخه اندروید برای میان‌رده‌ی قدرتمند خود کرده است.
۱۳۹۶/۵/۱۸

بعد از حدود یک سال که از عرضه اندروید نوقا می‌گذرد و پس از اینکه بالاخره این به‌روزرسانی برای پرچم‌داران سری S و Note سامسونگ منتشر شد، این شرکت به سراغ میان‌رده‌های خود رفته و هفتمین نسخه اندروید را برای (Galaxy A7 (2017 منتشر کرده است. این میان‌رده قدرتمند ژانویه امسال رونمایی شد، اما به صورت پیش‌ فرض با اندروید 6 عرضه می‌شد. نسخه فریم‌ور این آپدیت نرم‌افزاری A720FXXU2BQGB است و حجمی برابر با 1394.40 مگابایت دارد. سامسونگ در حال حاضر این به‌روزرسانی را برای کاربران تایلندی منتشر کرده و به مرور برای باقی کشورها نیز عرضه می‌شود.

این به‌روزرسانی علاوه بر اینکه اندروید نوقا را به (Galaxy A7 (2017 می‌آورد تغییرات دیگری مانند رابط کاربری بازنگری‌شده، اعلانات بهبودیافته، دکمه‌های دسترسی سریع و قابلیت چند پنجره‌ای را نیز شامل می‌شود. مانند (Galaxy J (2017 این نسخه قابلیت پیام‌رسان دوگانه را نیز برای (Galaxy A7 (2017 نیز فعال می‌کند. با این قابلیت شما می‌توانید در آن واحد دو حساب کاربری برای شبکه‌های اجتماعی و پیام‌رسان مانند تلگرام، واتس‌اپ یا فیس‌بوک را روی گوشی‌تان فعال کنید، بدون اینکه نیاز به نصب نرم‌افزار خاصی داشته باشید.

این به‌روزرسانی همچنین شامل بهبود قابلیت «نمایشگر همیشه روشن»، منوی تنظیمات جدید و Samsung Pass است. مطابق انتظار آپدیت اندروید نوقا سرعت و ثبات گوشی را نیز افزایش می‌دهد و نصب برنامه‌ها نیز با سرعت بالاتری انجام می‌شود.

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (13 نظر)

حاجی جواد

۱۳۹۶/۶/۱۴
کسی پاسخگو نیست

حاجی جواد

۱۳۹۶/۶/۱۲
عاقایون کی میاد تو ایران
چرا کسی پاسخگو نیست

حاجی جواد

۱۳۹۶/۶/۱۱
لطفا پاسخ بدهید
محمد آقا پاسخگو باشید

حاجی جواد

۱۳۹۶/۶/۱۱
عاقا یکی بفرماید کی میاد تو ایران
عاقایون gsm چرا پاسخگو نیستین
چ فایده پَ سایت دارین

جلال

۱۳۹۶/۵/۳۰
ببخشید کی تو ایران عرضه میشه تا بتونیم با گوشی دانلودش کنیم؟؟؟؟؟!