خانهاخبار
تصاویر گوشی‌های G8341 و G8441 سونی فاش شد؛ سنسور اثرانگشت در بدنه پشتی

تصاویر گوشی‌های G8341 و G8441 سونی فاش شد؛ سنسور اثرانگشت در بدنه پشتی

به‌تازگی، تصاویر جدیدی از گوشی‌های G8341 و G8441 سونی فاش شده است که طراحی احتمالی محصولات جدید این سازنده را به نمایش می‏گذارد. هر دو مدل به احتمال زیاد در نیمه دوم شهریور معرفی خواهد شد.
۱۳۹۶/۵/۱۸

در طی چند سال گذشته، شرکت سونی سنسور اثرانگشت را با دکمه پاور در گوشی‌های رده‌بالا و پرچم‏دارش ادغام کرده و همین موضوع، محدودیت‏‌هایی را برای فروش محصولات سونی در برخی مناطق به وجود آورده است. با این‏‌حال، به‌نظر می‎رسد که در محصولات رده‌بالای جدید سونی، خبری از جای‌گیری سنسور اثرانگشت در زیر دکمه پاور نیست و این سازنده ژاپنی تصمیم دارد به تبعیت از رقبای خود در بازار، سنسور اثرانگشت را به بدنه پشتی گوشی‌های هوشمند جدیدش انتقال دهد.

image

آن‎طور که پیداست، در گوشی G8441 سونی، سنسور اثرانگشت به بدنه پشتی منتقل شده است و طراحی گرد دارد. گوشی‌‏های جدید سونی یعنی G8441 و G8341، هر دو از زبان طراحی Omni-Balance مدل‌های قبل استفاده می‌کند و حاشیه‌های زیادی در اطراف نمایشگر وجود خواهد داشت. البته، بدنه پشتی گوشی G8341 سونی در این تصاویر نمایش داده نشده است؛ به همین جهت، مشخص نیست که آیا سنسور اثرانگشت در بدنه پشتی جای خواهد گرفت یا خیر. با انتقال سنسور اثرانگشت به بدنه پشتی، باید دید چه تغییراتی در طراحی دکمه پاور اعمال خواهد شد.

image

گوشی‌های جدید سونی در نمایشگاه IFA 2017 برلین معرفی خواهد شد و براساس یک شایعه که در اواسط ژوئیه منتشر شده بود، شرکت سونی حداقل از سه گوشی جدید در نمایشگاه IFA رونمایی می‌کند؛ گوشی G8341 و G8441 سونی، دو مدل از محصولات جدیدی است که این سازنده به‏‌زودی معرفی خواهد کرد.

جدا از جای‌گیری سنسور اثرانگشت در بدنه پشتی، موضوع دیگری که بیشتر جلب‌توجه می‌کند؛ اجرای سیستم‎عامل اندروید 8.0.0 روی گوشی مدل کوچک‏تر یعنی G3141 است. پیش‌تر نیز، هر دو مدل با سیستم‌عامل اندروید 8.0 فاش شده بودند اما در حال‌حاضر، تصاویر فاش شده به عرضه G3141 با سیستم‌عامل اندروید O اشاره دارد؛ مشخص نیست که مدل بزرگ‎تر یعنی G8141 چه نسخه‎ای از سیستم‎عامل اندروید را اجرا می‏‌کند.

image

در رابطه با سومین گوشی که سونی در اواسط شهریور از آن رونمایی خواهد کرد، باید گفت که این مدل به احتمال زیاد، گوشی G8141 است که مدتی پیش در گیک‌بنچ فاش شد. اطلاعات به‎دست آمده برای این مدل، از عرضه G8141 با چیپ‌ست اسنپدراگون 835 کوالکام و چهار گیگابایت رم خبر می‎دهد. البته، این گوشی با سیستم‌عامل اندروید نوقا 7.1.1 در آزمون گیک‌بنچ رؤیت شده است؛ در حالی‌که دو گوشی جدید سونی یعنی G8341 و G8441 از سیستم‎عامل اندروید O استفاده می‌کند.

نمایشگاه IFA برلین، دهه دوم شهریور برگزار خواهد شد و باید دید که شرکت‎های سازنده، چه محصولات رده‌بالایی را برای نیمه دوم سال 2017 درنظر گرفته‌‏اند.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (6 نظر)

علی

۱۳۹۶/۵/۱۹
محاله سونی سنسورشو پشت ببره
چون استراتژی سونی آرام و منطقی جلو میره.

vg

۱۳۹۶/۵/۱۸
دقیقا ...
منم برند سونی رو خیلی دوست دارم با اصالتی که داره واقعا ادم از چیزی که میخره دلش قرصه و اطمینان داره بهش..و فقط متاسفانه به خاطر حاشیه زیاد نمایشگر از خریدش منصرف میشم

محمدعلی

۱۳۹۶/۵/۱۸
سلام.ممنون از خبرتون البته من یه نکته ای را بگم ک فقط یکی از این اسمارتفون ها، خسگر اثرانگشتش، در پشت قرار داره.چون لبه خیلی ب کناره نزدیک شده لذا نمیتونسن از حسگر اثر انگشت در کنار گوشی استفاده کنن

مهدی

۱۳۹۶/۵/۱۸
آقا این ناموسا خیلی زشته ما اصن شونی رو با جای مخصوص اثر انگشتش میشناختیم این چیه مردونه با اون حاشیه اش؟

محمد

۱۳۹۶/۵/۱۸
مثل همیشه طراحی زشت و تکراری