خانهاخبار
برنامه‌های جهرمی به عنوان وزیر پیشنهادی ارتباطات و فناوری اطلاعات چیست؟

برنامه‌های جهرمی به عنوان وزیر پیشنهادی ارتباطات و فناوری اطلاعات چیست؟

همانطور که انتظار می‌رفت رئیس جمهور روحانی، محمد جواد آذری جهرمی را به عنوان وزیر پیشنهادی ارتباطات و فناوری اطلاعات دولت دوازدهم به مجلس معرفی کرد. در ادامه این مطلب می‌توانید با برنامه‌ها و رویکردهای آقای آذری جهرمی به عنوان جوانترین عضو کابینه پیشنهادی آشنا شوید.
۱۳۹۶/۵/۱۷
image

امروز صبح رئیس جمهور روحانی لیست وزرای پیشنهادی خود برای تشکیل دولت دوازدهم را به مجلس فرستاد تا نمایندگان پس از بررسی کارنامه این افراد در مورد دادن تصدی پست وزرات آنها تصمیم بگیرند.

طبق حدس و گمان‌هایی که از چند هفته پیش مطرح شده بود محمد جواد آذری جهرمی به عنوان وزیر پیشنهادی وزرات ارتباطات و فناوری اطلاعات دولت دوازدهم معرفی شده است تا جوانترین عضو کابینه پیشنهادی حسن روحانی باشد.

آذری جهرمی متولد 1360 است و در رشته مهندسی برق در دانشگاه صنعت آب و برق تحصیل کرده. او هم اکنون معاون وزیر ارتباطات و مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت است و عضویت در هیات مدیره رایتل و مدیر کلی امنیت سیستم‌های ارتباطی سازمان تنظیم مقرارت را نیز در کارنامه سوابق اجرایی خود دارد.

چند روز پیش انتظاراتمان را از وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات دولت دوازدهم بیان کرده بودیم. افزایش سرعت و کیفیت اینترنت، توقف فیلترینگ سلیقه‌ای، حمایت از استارتاپ‌ها و تسهیل در ورود فناوری‌های جدید از اولیت خواسته‌های اکثریت کاربران ایرانی است.

اکنون محمد جواد آذری جهرمی، به عنوان وزیر پیشنهادی ارتباطات، رویکردها و برنامه‌های خود را به صورت PDF منتشر کرده است تا عموم مردم از آن اطلاع پیدا کنند.

نگاهی به برنامه آذری جهرمی بیندازید و بگویید به عنوان کاربر ایرانی برنامه ایشان چه اندازه با انتظارات شما از وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات دولت دوازهم تطابق دارد.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (7 نظر)

عرفان

۱۳۹۶/۵/۲۳
سواد سواد سواد من نمیدونم تا کی میخایم جوان ها را هی بکوبیم گیریم اصن 28 سالش بود ولی سواد داشت مگه چه عیبی داره بعضیا چون خودشون به جایی نرسیدن هی حسودی میکنن اره اصن تو 18 سالگی هم با دانش میشه به جاهای بلندی رسید و میدر کل مایکروسافت شد اصن مگه بیل گیتس و تیم کوک و... چه برتری نسبت به من وتو دارن

علی

۱۳۹۶/۵/۱۸
کمی دقت کنید و درست حساب کنید. ایشون 36 سالشونه . درج شده متولد 1360

Aliiiii

۱۳۹۶/۵/۱۸
آقا پس رجیستری چی؟ هیچ کس هیچی نمیگه مگه قرار نبود 1 تیر اجرا شه

ایرانی

۱۳۹۶/۵/۱۷
مدير کل امنيت سيستمهاي ارتباطي در سازمان تنظيم مقررات و ارتباطات راديويي در 28 سالگی!!!!!!
این آقا تجربه لازم برای مدیریت اون هم در این سطح رو توی 28 سالگی از کجا آورده!!!
28 سالگی!!!!!

ایرانی

۱۳۹۶/۵/۱۷
شبکه ملی اطلاعات ینی چی ؟
واقعا مسخرس