خانهاخبار
نمونه تصاویر دوربین Aquos S2 از ویژگی بی‌نظیر تار کردن پس‌زمینه خبر می‌دهد

نمونه تصاویر دوربین Aquos S2 از ویژگی بی‌نظیر تار کردن پس‌زمینه خبر می‌دهد

کمپانی نام‌آشنای شارپ می‌خواهد امسال دو گوشی هوشمند با طراحی بدون حاشیه معرفی کند. اولین گوشی Aquos S2 است که امشب رسما معرفی می‌شود. نمونه تصاویر منسوب به دوربین اصلی این گوشی چند ساعت پیش توسط مقام رسمی این کمپانی منتشر شد.
۱۳۹۶/۵/۱۷

چند روز پیش بود که دعوت‌نامه رسمی برای رویداد معرفی گوشی Sharp Aquos S2 منتشر شد. این گوشی قرار است 8 اوت (امشب) رسما معرفی شود و درحالی‌که تنها چند ساعت به برگزاری این رویداد باقی مانده، تصاویر مختلفی منسوب به دوربین آن در فضای وب منتشر شده است. این نمونه تصاویر توسط لو ژانگ شن، قائم‌مقام ارشد کمپانی فاکس کان و مدیرعامل دپارتمان موبایل شارپ، به اشتراک گذاشته شده‌اند. گوشی Aquos S2 به دوربین اصلی با لنز دوگانه و قابلیت قوی تار کردن پس‌زمینه (bokeh effect) مجهز شده است.

image

ظاهرا قرار بوده تصاویر بیشتری از دوربین این گوشی منتشر شود اما بنا به دلایلی این تصمیم دستخوش تغییر شده و حالا تنها 3 تصویر در دسترس است. تصویر تبلیغاتی که در آن دو خانم دیده می‌شوند، ویژگی تار کردن تصویر پس‌زمینه را به‌خوبی نشان می‌دهد. نکته بسیار جالب در این تصویر آنجاست که شیء واضح درواقع چیزی است که ظاهرا خود عکاس آن را انتخاب کرده نه شیئی که به لنز نزدیک‌تر است (خانمی که به لنز نزدیک است هم تار دیده می‌شود).

حالا به دو تصویر تقریبا مشابه می‌رسیم که از یک راهب گرفته شده. این شخص در تصویر واضح دیده می‌شود و مرز میان او و تصویر پس‌زمینه هم قابل‌تشخیص است. تصویر پس‌زمینه از طرفی کاملا تار شده تا شیء موردنظر عکاس (راهب) برجسته دیده شود.

نکته جالب دیگر در این تصاویر تازه، نسبت نمایش است. نسبت نمایش تصاویر 1.88:1 است و در بازه حدودی نسبت 18:9 و 16:9 قرار می‌گیرد. اخبار تکمیلی درباره گوشی Sharp Aquos S2 امشب پس از معرفی رسمی، به دستمان خواهد رسید.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (2 نظر)

مصیب

۱۳۹۶/۵/۱۷
هنوز حالت نرم افزاری داره

مهمان

۱۳۹۶/۵/۱۷
کمی که به عکس اول خیره شدم ، سرگیجه گرفتم. نمیدونم کس دیگه ای هم این احساس رو داره؟