خانهاخبار
تشخیص صحنه‌ها و تنظیم خودکار تنظیمات در دوربین آیفون ممکن می‌‏شود؟

تشخیص صحنه‌ها و تنظیم خودکار تنظیمات در دوربین آیفون ممکن می‌‏شود؟

یکی از توسعه دهندگان اپل شواهد جدیدی به دست آورده است که خبر از اضافه شده ویژگی‌های هیجان انگیز جدیدی به دوربین آیفون می‌دهد.
۱۳۹۶/۵/۱۴

توسعه‌دهنده‌ای به نام Guilherme Rambo در فریمور فاش شده HomePod کدهایی یافته است که به ویژگی SmartCam دوربین آیفون اشاره می‌کند.

آنطور که از این کدها بر می‌آید این ویژگی دوربین آیفون را قادر می‏سازد تا صحنه‌ها و سوژه‌های مختلف عکاسی را تشخیص دهد و تنظیمات دوربین را، به صورت خودکار، متناسب با آن صحنه به خصوص تنظیم کند.

در این کدها به مواردی مثل صحنه کنسرت، آتش بازی، حیوان خانگی، آسمان، برف، ورزش، غروب و طلوع خورشید، نوزاد، کد QR و... اشاره شده است.

این توسعه دهنده ویژگی دیگری به نام freezeMotion را نیز یافته است که ممکن است کار آن ثبت بهترین فریم از یک سوژه در حال حرکت باشد.

هنوز مشخص نیست این ویژگی‌های جدید در iOS 11 به همه آیفون‌ها اضافه می‌شود یا فقط آیفون‌های جدید مجهز به این امکانات خواهند بود؛ باید صبر کرد و دید اپل چه برنامه‌ای برای ارتقا عکاسی با آیفون دارد.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

خبر مهم

۱۳۹۶/۵/۱۴
5 گوشی برتر نیمه اول 2017 انتخاب شدن. اچ تی سی یو 11 بهترین انتخاب شد. لینکش از یوتوب هست. تو کامنت بعدی میزارم ولی اگه تایید نشد(چون یوتوب فیلتره) خودتون این عبارتو سرچ کنید:Top smartphones of 2017 (first half)